Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 26 June 2014

Yang selalu setia di muka pintu...

Assalamualaikum.........
Anyeonghaseyo beautiful people...
Sejak bekerja di sini , pagi-pagi time nak pergi kerja mesti ada seekor anjing kat pintu masuk.
Masa mula-mula dulu memang rasa macam takut gak la..
Mana tau tiba-tiba ja dia tokok kaki kan tak pasai-pasai kena penyakit anjing gila.. hikhik..
Ingatkan anjing berlainan rupa nya anjing yang selalu lepak depan pintu setiap hari adalah anjing yang sama...
Setelah sekian lama baru dapat cam... anjing ni anjing betina ..

Ni la dia ,,. Selalu panggil dia sayang dan kalau pergi kerja mesti tegur dia....
Dia pon kodek-kodek ekoq dia sebab dia pon kenal kami .. hehee..
Kalao sua tangan kat dia dia sua balik.... geram macam nak pegang...
Ada satu hari tu orang gila nak kacau kami, kami pon lari.
Dia menyalak kuat la ... hehehe.. tanda nak protect la tu...
Kalao panggil dia pon dari jauh lagi dia dah datang tauu...
Geram nak pelok... hihihihihh.....

Tengok tu orang nak amek gambaq dia pon dia wat gedik-gedik ...
Tadi masa amek gambaq ni dia macam dah nak jilat aku dah.. mujur tak. huhu...
Eh! dua hari dah cerita pasal anjing ja kan..
Pada yang sensitip sorri yerrr.. just nak kongsi...
Sebab dah sayang sangat kat anjing nii...
Tengok anjing teringat totoi kat umah.... hihihihh.. okay bye ... 




6 comments:

  1. anjing ni pon nampak bersih je
    tp MG tak boleh anjing
    fobia kne kejar anjing dlu...haha

    ReplyDelete
  2. miza pun suka kadg2 tu tgok anjing ni..hehee
    ad kat kmpug miza,hari tu nampak anjing tolong jaga kambing tuan dia,tolong lintas jalan..
    anjing ni bijak kan..hehe

    ReplyDelete
  3. cerdik anjing ni...tapi kita takut..hu..hu..

    ReplyDelete
  4. dah boleh jadi bodyguard Lieya lah ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. baguslah kalo anjing tu baik & jinak..tempat parking kitorang ni byk anjing cam garang..tatut..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart