Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 18 August 2014

Sepetang di Tasik Shah Alam

Assalamualaikum.........
Anyeonghaseyo beautiful people.... ^_^
Salam Hari Isnin dan Selamat bekerja untuk semua....
Hari ni Liya nak kongsi gambar yang agak lama dah di ambil,
Tapi tak sempat nak sharing....
Masa ni kami baru balik dari kenduri so pakai pon agak sopan ...
Berbaju kurung .... hikhik......
Tasik Shah Alam... Sapa pernah pergi... Mesti ramai yang dah kan....

Gambar ni nampak redup sebab tuan punya telefon guna kamera 360.

Masa berdiri kat sini ada bau sikit.... sebab dalam tasik ni ada ikan...
Masa pi hari tu Liya ada nampak ikan yang besaq sangat ...
Tapi tak pasti sama ada ikan itu ikan keli atau haruan ... 




Kalau petang-petang memang ramai gak beriadah kat sini......
Memang dapat la tenang kan fikiran....
Ok setakat ni ja... Jom kita sambung kerja hihihi ^_^


18 comments:

  1. tempat release tension jaman dulu2

    ReplyDelete
  2. lama dah tak lepak tasik shah alam ni...lieya by the way akak suka header baru tu...so cheerful...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu... Sy pon mujur org ajk pi klo x mmg xpegi la Kak... Tq puji header sy. Hihihi

      Delete
  3. tak pernah pergi lagi walaupun selalu je pergi shah alam.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. omeinyee gadis ayu dua orang tu..hee..

    ReplyDelete
  5. salam. mesti banyak iklan kan tasik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byk sgt ikan.. Klo iklan nuffnang xda hihi

      Delete
  6. Salam Lieya..lama tak singgah..
    kaksura pon dah lama tak pergi..anak2 suka datang sini..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkumsalam Kak ... Biasa la Kak msg2 bz..sy pon jrg be skrg ni.. Asek xsempat ja...

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart