Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 21 October 2014

Adikkkk - May U rest in Peace

Assalamualaikum............
Anyeonghaseyo beautiful people..........
Sedih sangat dapat berita semalam , Adik dah meninggalkan kami semua.
Ya , adik yang di maksudkan adalah seekor kucing... 

Pertama kali dia muncul dari belakang rumah, kami terus berkenan nak ambil bela
Sebab dia sangat lincah dan suka gigit orang.
Mudah adapt dengan keadaan sekeliling.....
Perkenalan aku bersama adik cuma seketika tapi kasih sayang tu tetap terasa...
Masa dia mula datang ke rumah kami , masa tu aku balik cuti hari Malaysia.

Adik yang lincah dan suka makan ni tiba-tiba ja jadi tak sihat..
Maybe sebab dia rindu kat mak dia kot...
Pantang jumpa kain berbulu dan lembut mesti dia serondoi cari susu...

Gambar terakhir bersama adik..........
Adik mungkin sekarang adik sedang berterbangan di angkasa...
Walaupon adik sudah pergi, adik akan sentiasa kami ingati... :(

8 comments:

  1. comeinya.. Kucing kita pun dah tak ada 2 bulan yang lepas.. Kena makan dengan anjing giler

    ReplyDelete
  2. sedihnya bila kucing yg dibela mati....akak pon pernah merasa semua tu...sabar ya Lieya..:)

    ReplyDelete
  3. Jgn sedih2 lieya .lya pun trtouching ni

    ReplyDelete
  4. haihhh...sedihnya rasa...

    p/s : Sabtu ni jangan lupa...

    ReplyDelete
  5. alahaiii sedihnya even seekor kucing pun..melting tgk muka adik

    p/s: cun seh gambar shawl hitam tu

    ReplyDelete
  6. jgn sedih2 lieya.. pedih bila kucing kesayangan meninggalkan kita...

    ReplyDelete
  7. jangan sedih2 ye ..kuatkan semangat

    ReplyDelete
  8. alaaa T.T huuurm ni la reason tanak bela kucing.. huurm..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart