Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 19 October 2014

Jom Kita berselfie

Assalamualaikum................
Anyeonghaseyo kawan-kawan sekelian ...
Pakat pi berjalan mana semua ni .. Jeles ceq sebab ceq dok umah ja(Sob,sobs)

Wee saja nak menayang gambaq selfie masa balik kampung hari tu.....
Presenting adik beradik dan mak tercenta .. 
Tak cukup group lagi sebab dua orang lagi tak dak.. 

Liya and Mommy 

Liya and adik bongsu kiter... :)

Kiter!! yang muka putih tangan hitam..
Macam dayang senandung .. ^_^
Ok bye!!!

(Autopost)

14 comments:

  1. wahh...flawless je semua org..pakai produk apa tu liea...cantik semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jm.. tu dalam gambo jerr Jm.. org sebenaq nya tak da flawless mna pon.. Skrg ni xda pakai produk apa pon . pakai bb cream etude house jeee.. ^_^

      Delete
  2. Wah selfie gitu...yang pasti orang tu paling menyerlah coz lipstic dia merah sangat..he..he

    ReplyDelete
  3. Sporting mak liya berselfie bagai.. Hehe

    ReplyDelete
  4. haha.. teringat iklan losyen terlajak laris tu.. muka semua sebijik, fotostat eh? hehehe..

    ReplyDelete
  5. Amboiii syoqq no balik kampunggg...

    ReplyDelete
  6. k.el suka tgk liya pakai lipstik pink ni...seriyes cantek n berseri2 wajah :)

    ReplyDelete
  7. miahahhaa rajin selfi. dalm phone mesti banyak gmbr selpi kekeke

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart