Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 15 October 2014

Lipstick baru - Maybelline Color Show in Red Siren

Assalamualaikum...........
Anyeonghaseyo beautiful people....
Hari ni ceq nak menayang sikit Lipstick Baru ceq...
Tak tau kenapa , lately suka sangat pakai lipstick merah menyala....

Ini lah dia ........... Lipstick baru saya ^_^
Harga dia RM16++ jer.. Murahhhh.... 
Boleh dapatkan di watson , guardian dan kedai-kedai lain yang jual produk Maybelline...

Bila di pakai begini lah jadi nya.......
Dia merah oren ... Bukan merah darah ye kawan-kawan..
Tekstur dia agak glossy dan bau wangi....
Ok bye... Thanks for reading ... 

7 comments:

  1. wow lieya this is indeed a gorgeous one... i loikeee....

    ReplyDelete
  2. Merah menyala. Seksiii!! Hi, kak Lieya! Lamanya tak masuk sini. Huhuuuu...

    ReplyDelete
  3. woossshhh..
    x semua org sesuai pakai warna terang...
    but u definitely rock it!

    ReplyDelete
  4. wow.. merahnya mak ngah.. Fiza pun pakai lipstik jenama maybeline.. tak melekit..

    ReplyDelete
  5. wow sgt cantek uols

    mak k.el suka sgt merah cengini
    nti nak beli tuk dia..k.el x suka sgt pakai meroh2..suka coklat2 pink2 skit hehe

    ReplyDelete
  6. Sexy dow...kita pun guna maybeline tau...cantik color dia..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart