Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 4 November 2014

Good Luck For SPM utk Adik Sue

Assalamualaikum.........
Anyeonghaseyo beautriful people....
Eh hari ni hari ke 2 SPM dah kan ... Aku ada sorang adik yang ambil SPM tahun ni iaitu Adik Sue
Adik Sue ni adik aku yang ke 4 ( yang ke 5 Totoi) . Sila rujuk gambarajah di bawah.

Kaki selfie jugak ni.... ^_^
Dia baca buku ke dak tak tau la budak ni.. 
Hari-hari dok layan k-pop ja kerja dia... 
Untuk adik Sue ...... 
Good Luck untuk hang ...  
Kalau dapat A nanti aku bagi hadiah hahhaa..]
Ok bye... ^_^

P,s : adik Sue ni adik yang paling rajin dalam rumah sebab suruh dia buat apa pon dia buat..
Adik pi ambil tu , adik pi ambil ni... Semua dia buat..
( Tapi lani kuat membantah dan menjawab, sila jangan menjawab dengan jawapan yang tak dak kaitan dengan soalan ye.. hihihi )
Ok bye....

2 comments:

  1. good luck adik su!nanti dapt A mintak hadiah nest-best kat kak lieya tau..hehe

    ReplyDelete
  2. Good luck adik sue.. Akak sue is here :)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart