Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 14 January 2015

The Twin Growing Up So Fast!

Assalamualaikum............
Anyeonghaseyo beautiful people.... Macam dah lama kan tak kongsi gambar anak saudara kembar aku kat belog ni kan... Depa berdua dah semakin besaq dan bulan February ni genaplah umur depa berdua setahun.
Cepat nya masa berlalu kan... Cepat nya depa membesaq. Nak jumpa depa pon dalam sebulan sekali atau dua bulan sekali. Sekali mak ngah depa balik depa dah besaq ....

Icha yang sentiasa murah dengan senyuman........ 

Iqi yang kuat bebai, kuat merajuk, kuat menanges,,,

Ha tengok tu... bukti nya Iqi kuat merajuk kuat bebai tu.... Kak Icha dia steady ja... 

The twin dengan mak depa, iaitu kakak aku.... 
Masa ni depa pi bercuti kat Cameroon Highland.. 
Mak Ngah tua-tua dah baru jejak kaki kat sana.... untung la depa kecik-kecik dah boleh pi.

Iqi mata bulat ni suka buat muka cemni.. Dia tumbuh gigi dulu dari kakak dia... 



Muka tak sama langsung kan ... Depa kembaq tak seiras ^_^
Kakak senyum ja memanjang . Iqi pulak suka sangat buat muka serius... 



Gambaq Icha yang ni lah yang paling aku suka.. Baju dia dengan background kat belakang tu masuk sangat.
Tiba-tiba rasa rindu kat anak saudara aku yang dua orang ni... ^_^
InsyaAllah raya ni boleh la jumpa depa lagi...
Bye !!

21 comments:

  1. Alahaiiii , comelnyaaa twin ni. Gggrrr. Iqi maintain macho. Eh. :D

    ReplyDelete
  2. Cptnya dah sethn kan, comel c kakak suka snyum

    ReplyDelete
  3. Cptnya dah sethn kan, comel c kakak suka snyum

    ReplyDelete
  4. alahai..dulu tengok kecik g...
    comelnye dua org kembar nii..heee ^ ^

    ReplyDelete
  5. Comelnya. Hehe. Dah besar nanti masuk sekolah boleh kena gelar Upin & Ipin nanti sebab kembar. Hehehe :-p

    ReplyDelete
  6. alahai lahai lahai comeynya twin ni
    dah setahun ek..cepatnya

    ReplyDelete
  7. Comelnya ..geram umi tgok .. best jugak dpt kembar .. masa beredar dgn pantas .. baby pun da besar (^_^)

    ReplyDelete
  8. ala comelnya..kakak tu senyum je...cute>.<

    ReplyDelete
  9. comelnya.. yang baby perempuan senyuk sokmo bagus2

    ReplyDelete
  10. setahun dah..? gila pantas masa kan kak!

    ReplyDelete
  11. Comelmyaaaa. Semua budak-budak cepat sangat membesar :)

    ReplyDelete
  12. comelnya! suka tengok gaya budak-budak :)

    ReplyDelete
  13. Geramnya alahaiiii.. comel sgt! hehe

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart