Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 14 July 2015

At hometown , Alhamdulillah.. :)

Assalamualaikum dearies!
Happy nya sekarang ni saya dah ada kat kampung...
Sebab tinggal nun jauh di Selatan tanah air jadi kena lah awal-awal berangkat balik ke utara...
Ahad lepas aku dengan Diana memulakan perjalanan kami dari Skudai ke KL...


Perjalanan dari Skudai ke KL ambil masa selama 3 jam setengah ja ..
Tapi sebab kami singgah kat Negeri Sembilan kat rumah tunang Diana untuk ambil barang hantaran...
Lebih kurang pukul 1 cemtu baru lah sampai kat Bangi singgah kat butik ..
Tapi baju yang nak di beli tu memang dah tak dak. So so sad..
Pastu petang pergi Vendville pulak dah tutup kena pulak pergi malam hari..
Lepas pergi Vendville singgah pulak Mood Republik kat PWTC.
Tapi tak da satu pun gambaq yang sempat snap sebab telefon aku tak da bateri... 

Esok hari nya , Isnin 12 July 2015 kami bertolak dari KL pukul 9.45 dan sampai kat Perlis pada pukul 3.00 petang .... Lega bila dah sampai ke kampung halaman....
Malam ni misi buat kuih raya pulak....

Bye!!


7 comments:

  1. Bestnyer dpt merasa pengalaman balik kampung jauh2

    ReplyDelete
  2. Lieya!! dah sampai kg? alhamdulillah..selamat hari raya Lieya..maaf zahir & batin ye

    ReplyDelete
  3. Lama x jengah sini header dah tukar

    ReplyDelete
  4. Syoknya balik kampung.. Selamat hari raya!

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart