Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 31 January 2016

ZAHIRAH TRIP TO JB

 Assalamualaikum..........
Anyeong! Today is Sunday dan cuti day........
Alahai malas nya lah kan ... Rasa nak lena-lena ja... 
Saja up entry ni sebab gambar pon dah lama memerap dalam telefon...
Tak sure bulan berapa Zahirah , adik aku mai JB..
Masa tu dia tak kerja lagi dan laki dia kena jaga istana so dia pon maiii lah sini ^_^



Sampai ja kat JB terus pi makan-makan kat dataran...
Kat dataran ni ada jual makanan yang lori tu..
Ada steambot, rojak petis, tauhu bakar dan lain-lain....
Banyak sangat lori so boleh lah pilih yang mana berkenan..


Tu nampak dak lori kat belakang..
Lepas makan-makan sini terus balik dan lena untuk aktiviti seterusnya...







Keesokan hari nya tu baru lah kami bertolakk pi jalan-jalan..
Sebab hari Sabtu kami kerja so Zahirah lepak-lepak kat opis dulu lah  posing dua tiga 
empat das sebelom kami p berjalan..


OK dah bersiap nak gi jenjalan... Destinasi pertama ??
Tunggu...... :) muka cerah sangat sampai hilang hidung...

Bye !!


2 comments:

  1. wah wah wahhhh kemain ye kak lieya :p hihihi seronok nyaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. best nya lepak dataran.. makan cucuk2 tu.. boleh tersandar kenyang kalo lepak sana huhu

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart