Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 21 February 2014

I MISS YOU DEAR TOTOI

Assalamualaikum...........
Anyeonghaseyo pretty people............
Frust menonggeng aku merindu si Totoi ni kan....
Telefon mak tanya dia ada rindu sama kak Liya dia tak mak jawab tak pon.
Kalao masa mula-mula aku tak ada kat umah tu jatuh gering dia rindu kat aku.
Petang-petang tunggu aku balik dari kerja .. kesian dia.. Jatuh ayaq mata aku dengaq .
Sabo je lah kan.... Time aku balik hari tu punya lah dia buat keras badan..
Tak mau lah konon merajuk la sangat... tapi dia punya vibrate tu kalah trekta .. hikhik...
Tipu tak nak dengan kak dia kan tapi purrrrr kuat-kuat...
Last-last dia give up jugakkk,, hikhik

Tempat totoi paling suka .. sini port best nak usha awek ^_6

Wat muka ganas la sangat . ekoq tak dak hikhik ^_^

Dah nampak awek cun la tu

Termenung sekejap ^_^

Main tendang-tendang tayar moto.. bes jugak ekk...

Adoi rindu sangat kat dia.... insyaAllah aku balik kampung awal bulan ni...
Tak sabaq nak berpelok sakan dengan Totoi.. ^_^


10 comments:

  1. geramnya tengok totoi ni..
    eiii3!! hehe ^_^
    comei2 ^_^

    ReplyDelete
  2. comelnya totoi~
    mesti totoi tak sabar nak tunggu kak lieya balik kampung nanti.. hehe

    ReplyDelete
  3. comelnya totoi..nanti balik kampung boleh peluk totoi kuat2 :)

    ReplyDelete
  4. Amboiii lieya... Rindu kat kucing mcm ri du kat laki na.. Hehehehe

    ReplyDelete
  5. Hajar ade kucing jugak kat rumah. Nama dia Toothless. Rindu sangat!

    ReplyDelete
  6. hihih, suka kucing ye lieya, mama takut dengan mereka..

    ReplyDelete
  7. cehh dah pandai usha awek no..hahaha

    ReplyDelete
  8. hana pown. rindu sangat dengan kucing2 hana :(

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart