Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 22 April 2014

Little Totoi

Assalamualaikumm.....
Anyeonghaseyo beautiful people.........
Selamat hari Selasa jugak............
Ahad lepas masa pergi umah adik dapat gambaq Totoi masa kecik...
Rindu nya kat dia yang dah besaq panjang sekarang ni....
Dulu masa dia kecik memang selalu panggil kat dia Totoi Kecik...













Comel dak kesayangan aku niii ??? 
rindu sangat-sangat kat dia... Ni kalao tak salah masa baru-baru ambil dia dari pasar borong .. hikhik....

Sekarang dah besaq panjang dan muka pon macam gangster !

Ok sayang2 semua bye for now ^_^

20 comments:

  1. alolo mcm emak rindu kat anak je.. hehe

    ReplyDelete
  2. walaupun akak takut kucing tapi totoi ini sangat comel ok?

    ReplyDelete
  3. awww.. mmg so precious... sweetheart btol.. comelll!! geram!

    ReplyDelete
  4. gangster pun comel lg laa...hahaha

    ReplyDelete
  5. Comelnya ehh dah jadi gangster wah c totoi nakal

    ReplyDelete
  6. npk mcm totoi berselfie pulak.. hehe.. cute..

    ReplyDelete
  7. alhai..comel nyer kucing ni.. kucing pun dah pandai posing :D

    ReplyDelete
  8. Alolo tomey nya dia.. Hehehe...

    ReplyDelete
  9. Gambar yang first tu comel Lieya..nampak macam gemuk..tapi kurus aje sebenarnya..

    ReplyDelete
  10. comelnyaaa.. sebijik macam chi chi.. kucing yus.
    tapi chi chi dah hilanggg.. T^T

    ReplyDelete
  11. Comey aaa kucing colour orange! <3

    ReplyDelete
  12. untungnya totoi..sayang sungguh lieya ngan dier ye..

    ReplyDelete
  13. hencemnya totoi bila dah besarr..
    hehee..
    comel nya..geram3!

    ReplyDelete
  14. Bila tengok Totoi teringat 6 ekoq kat rumah...:)

    ReplyDelete
  15. comelnya.. dah la nama totoi... hihihi... comel :)

    ReplyDelete
  16. kemain lagi totoi posing atas tembok

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart