Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 12 December 2012

~ WE WILL MISS U ADIK OD AND BON BON~

Assalamualaikum...
Anyeong haseyo . :(
Pada 11.12.2012 ,sampai ja kat umah... tgk adik OD dgn Bon Bon dok dlm sangkaq...
Bon Bon tu tau dh. dia memang sakit sejak pagi..
Aku igt adik OD just nak teman kan BOn bon dalam sangkaq ..
Tapi tak sangka pulak dia pon sakit jugak...
Terkena simptom yang sama...
Tapi Bon Bon mcm dah sihat sikit,,
Adik Od yang ceria tiba2 ja terkulai layu tak bermaya..
Sedih sangat2 tengok dia masa tu.. 
Tapi igt kan dia akan baik...
Tak sangka pulak hari ni adalah hari terakhir kami bersama-sama dengan dia,,, :(
Pemergian adik OD diiringi dengan air mata kami 5 beradik..
Memang btol2 speechless..
Semalam pon dia memang tak balik..
Aku ada jugak panggil dia semalam.. tapi tak muncul pon...
Patut la dalam dua tiga hari ni muka adik Od murung sangat2...
Dia jadi baik sangat2 tak macam selalu...

12.12.2012.
Aku tak pi keja hari ni...
Bon Bon pulak dah kelihatan sangat2 tenat...
Mata pon dah tak pandang wajah kami..
Muka pucat sangat-sangat..
Bila lap air liur yang keluaq dari mulut dia ada titisan darah...
Nampak nya tak dak harapan lagi untuk Bon Bon jugak...
Bon Bon terlantaq tak dapat bangun dah...
Tuhan lebih sayang kan Bon Bon ,,
AKhir nya lebih kurang pada pukul 10 lebih..
BOn bon menghembus kan nafas nya yang terakhir..
Takda lagi cotton ball yang sangat comel...
Kami bukan saja kehilangan seekor kucing yang di sayangi...
Tetapi dua sekaligus...
Hancur luluh hati ini hanya Allah saja yang tahu..
Bagi orang yang tak pernah sayang pada kucing mungkin takkan paham perasaan ni...


Adik OD... Bon Bon ...
Kakak Lieya sayang sangat kat hampa dua....
Kakak harap suatu hari nanti kita dapat bertemu lagi... 
Terima kasih adik OD dengan Bon Bon sebab hadir dalam hidup kami sekeluarga..
Walaupon untuk waktu yang sekejap saja...
Tapi kenangan kita bersama akan tersimpan dalam lipatan hidup kami sekeluarga...
Sayang adik OD dan Bon Bon.....
Kesian kat DOry sebab dua2 adik dia dah tak dak lagi.. 
Adik Od!!!!
BOn BOn!!
Miss YOu!!!!




2 comments:

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart