Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 21 April 2013

TODAY`S LUNCH - BIBIMBAP

Assalamualaikum ...
Anyeong haseyo beautiful people..
LVJ baru ja habes lunch ..
(LVJ la sgt , LOL ^_^)
Lunch apa kah,,
nak tau ke ??
Ok meh nak habaq p..
Tadi masak bibimbap...
bibimbap tu apa ..
Korean lovers mesti tahu kann..
nasik yang di cmpur dengan pelbagai bahan.. 
mcm gini lah rupa nya sebelom di gaul.
resipi ni dh di ubah suai 
mengikut kesesuaian bahan yang ada di umah saya ..


nampak menyelerakan x ?
hehhehee... rasa nya memang agak sedap..
dan mengenyang kan.. 
hanya bubuh 1 senduk nasik dengan bahan2 ni
dah pon kenyang .. tak perlu tmbah nasik lagii


yg ni pulak yang dh di gaul.
kalao hmpa semua nak cuba resipi ni.
boleh lah klik kat video di bawah..




selamat mencuba n thanxx for reading!
sarang hae !

19 comments:

  1. Saranghaeyo, aha JM mmg suka gila mkan korea ni. Thanks coz kongsi info nanti bleh try nyum nyum :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM mesti cuba.. kalo x cuba memang rugi.. hari tu masa g korea ada x cuba makanan korea?

      Delete
  2. NAK! NAK! NAK! NAK! NAK! NAK! NAK! NAK! NAK!

    ReplyDelete
  3. Wahh bibimba, pernah makan juga letak telur separuh masak sekali sebelum gaulkan dgn nasi.. sedap2 :9

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy letak telor dadar. len kli nk cuba letak telor mta pulak :)

      Delete
  4. too many hijau thingy..xleh makan kalau bg sy..hehe

    ReplyDelete
  5. macam rojak ja ya kak..huhu..tak tahu pun bimbap tu apa..huhubaru tahu sekarang..ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mesti x minat korea. kalo dalam ceta korea depa selalu ja makan ni .. boleh di kata kan macam rojak la jugak. nasik rojak kalo dalam bahasa melayu.. ^_^

      Delete
  6. wahhh..cam sedappppp...hehehehe...boleh try nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba lah . memang sedap. makan sikit pon dh full :)

      Delete
  7. Replies
    1. sayur itu sedap.. jgn takut sayur. cuba berkawan baik dgn sayur mesti leh masuk :)

      Delete
    2. ahaha... sedap??werrkk...pahit2...2 yg x suke...mmg nk brkwan baik..tp sayur 2 menjauh

      Delete
    3. uik sayur apa yg pahit tu dik. semua sayur rasa sedap dan manis. yang pahit tu mungkin time kecik2 dulu. kak rasa sayur yang betol2 pahit tu periya , petai , jering, dan sepupu sepapat seangkatan nya.. hehhe

      Delete
    4. klau ikutkan saya sume sayur pahit..yaksss...wah2..cam ne akak leh ckp manis??cam gula2 plak... huhu..insyaAllah nnti sya cube brjinak2 ngan sayur...huhu

      Delete
    5. manis tu xda la mcm gula. kalo tidak mesti org dh guna sayur utk buat gula. cuma rasa sayur ni berbeza dan memang sedap. :) cuba lah. slalu sayur yg pahit ni sbb masak xcukup masak betol2. thats y la jadi pahit. ^_^

      Delete
    6. ahahahaha... nnti nk ikut petua akak ar..nk try...

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart