Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 13 November 2013

MARUKU

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo pretty people.....
Nak kongsi gambar maruku yang di bawa oleh kakak Gunawaty yang kerja satu opis dengan aku..
Sedap maruku ni... Ada banyak jenis pulak tu.
Untuk tahun ni dia ambil dari mak cik dia . Kalo dia buat sendiri rasa nya lagi sedap..
Oh my tetiba tertelan ayaq liuq plak.. Dah la puasa....
Mesti lah ramai yang puasa jugak kan... 

Nanti nak bukak puasa pegi cari maruku yerrr... eheheee
Ok  bye semua ^_^

20 comments:

  1. i suke maruku yg halus2...ngan kacang dal..ntyum22222..blogwalking+follow

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang macam tu pon suka gakkkk... tq follow ^_^

      Delete
  2. first time jumpa macam2 jenis maruku.. sebelum ni pernah jumpa 2 jenis je.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada macam-macam maruku ni anne. sejak akak dok berkawan dgn org india ni dapat la merasa hehe

      Delete
  3. wowww.....nyum2...petang2 kena maruku dengan teh o styleeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. pekena maruku sambil tengok ceta tamil... perggghhhh layan habessss

      Delete
  4. kemain haa org puasa post gambar maruku.. hahaha... zizie xberapa minat maruku kak.. kalo jamah semulut, boleh le..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak gaya ptg ni kena pi cari maruku la zizie... dok tulis komen ni pon ayaq liuq dok meleleh dh ahahha

      Delete
  5. ho3.. puasa yea.. jangan terliur nengok gambo maruku sendiri sudah.. hi3.. teman suka gak maruku tapi jenih yang rangup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terliur la awok nya . ehehehhee.. aduh sabo je lah

      Delete
  6. Klu dpt maruku yg lembut je bila kunyah tu hebatl lieya..klu yg keras tu x mau la..jenuh nak kunyah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la rangup2 sedap makan sambil bw kan hehehehe :)

      Delete
  7. maruku oh maruku..suka3.tapi yg ranggup jer lah..kena yg keras.penat ngunyah...hehehe..selamat berpuasa dan selamat berbuka..:)

    ReplyDelete
  8. haha akak pn dapat satu balang dari member opis.. habis ceq balun sorang2 hahaha

    ReplyDelete
  9. mmg tgh mengidam muruku ni..ritu cari kt tesco hat muruku keras2 tu xde huhuhu
    kena cari appa jual muruku kat pasar malam lah mcm ni hehe

    ReplyDelete
  10. kita baru ja pas makan maruku hehe..kawan seumah bagi ;)

    ReplyDelete
  11. selamat berpuasa kak :) maruku bukan fav food fae hihi.

    ReplyDelete
  12. selamat berpuasa yer.. dan slmt berbuka...

    ReplyDelete
  13. untung la..untung laaa....hahaha....happy fasting kak!

    ReplyDelete
  14. maruku depavali ke ni kak?hihi

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart