Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 13 November 2013

TOTOI IN THE MORNING

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people..
Ada tak kat sini yang rindukan adik kesayangan aku yang bernama TOTOI ni..?
Hari ni nak kongsi gambaq terbaru TOTOI dengan kawan-kawan semua...
Kalau kawan-kawan semua nak tau TOTOI pagi-pagi kalau aku nak pergi kerja 
dia akan duduk lepak-lepak kat atas ni la...... 
Walaupon bukan setiap hari tapi ni memang port baik tempat dia melepak .
Kat sini dia boleh usha awek dan kucing jantan yang selalu bergaduh dengan dia..




Comel dopp kucing itew. ???
Rindu sangat-sangat kat TOTOI kalau pergi keja pastu balik 1st thing
yang akan aku cari dulu tentu lah TOTOI.
Lagipon sekarang ni TOTOI jarang dah berjalan merata ...
Most of the time dok kat umah ja ....
Terima kasih sebab sudi singgah dan mencuci mata dengan kecomelan TOTOI..
Bye ,, ^_^

11 comments:

  1. Replies
    1. kan hehheheee... masuk bakul angkat kucing seniri ^_^

      Delete
  2. totoi pandang jugak,pokok2 bunga kat belakang totoi pun nana pandang,heee..banyaknya pokok bunga uma kak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak kak la yang tanam semua tu nana . mak suka berkebun . kalo akak memang pemalas hehehee

      Delete
  3. Replies
    1. best dok atas tu kak. boleh nampak semua nya.. kdg2 dok lepak atas kereta :)

      Delete
  4. ololo,comeinyaa totoi macam tuannyaaa hihihi

    ReplyDelete
  5. dah mkin berisi sikit dah adik hampa lieya... hihi x pa dia ada kawan baru kot ...

    ReplyDelete
  6. comel comel comel (mcm upin ipin) comel mcm Lieya ;P

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart