Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 31 December 2013

TOTOI KENA BELASAH.

 Assalamualaikum,...
Anyeonghaseyo beautiful people ^_^
Ini kisah Sabtu lepas. Petang kejadian Totoi dok lepak-lepak dalam bilik...
Tidoq-tidoq baring-baring jilat-jilat bulu dia.

Macam ni lah rutin harian Totoi kalau tak keluaq umah..
Lena macam manusia kalau gerak pon tak bangun... 

Malam tu Totoi keluaq main.. pi bergalak ligan-ligan betina...
Lepas keluaq sat dia masuk balik dalam umah pastu dia keluaq balik...
Dalam pukul 10 , masa tu sepupu aku nak balik umah dia ...
Masa nak bukak pintu tengok Totoi dok depan pintu .. Dengan hidung dan mulut berlumuran darah.
Hampa boleh bayang kan dak perasaan aku masa tu macam mana ?
Geram kot... Masalah nya kecederaan dia tu bukan di akibatkan oleh kucing, tapi manusia!
What the hell????

Tengok muka Totoi yang comel dah serebeh macam ni ..
Whats the point nak buat kucing sampai macam ni sekali...
Dia hentuk kepala totoi di lantai atau mungkin dia guna kasut dan katuk kepala
Totoi sampai tersentuk di lantai wallahualam..
Tak tau cara mana yang dia buat...
Kita tak kisah kalau Totoi balik ke rumah luka-luka sebab bergaduh,itu normal.
Tapi kalau sampai mcm ni jadi nya bukan normal lagi...
Manusia jangan ingat kau kuat kau boleh seksa binatang yang lemah macam kucing aku.
Tunggu lah satu hari nanti biar Allah sahaja yang membalas nya ....
Sekian ... 

23 comments:

  1. eeeee ksesiannya totoi. sape yang buat totoi ni memang takde perikemanusiaan

    ReplyDelete
  2. Siannyerrrr.... warna bulunya macam Tony Ida

    ReplyDelete
  3. Ish sampai org tu x ada hati perut ke geram je dgr

    ReplyDelete
  4. Astaghfirullahal'azim :(
    Qila ingat totoi gaduh dgn kucing biasa ah.
    Eeee menate nyaa ugh i hate those cats hater ugh!!!!
    Kalau qilah jumpa org cemtu kan, qilah rasa nak tarik je rambut dia hempas dkt lantai
    ha apa perasaan kau kalau org buat cemtu dkt kau eeee
    kuwaja nyaaaaaaaaaa :(((

    Nasibaik totoi balik rumah safely. Ish. Ugh!!!

    ReplyDelete
  5. eeeee sedih lah TT_TT
    i love all kitty in the whole world. why would ppl do that aaa :(((
    *watery eyes*

    Kak lieya jaga totoi leklok :(((((

    ReplyDelete
  6. aigooo~ awat la dok buat kat binatang lagu tu..? aishhh~

    ReplyDelete
  7. eee ban*ang nyaaa... siapa yg yang buli kucing sampai macam ni sekali! saya paling benci penderaan kucing :( takde perikamusiaaan betul siapa yg buat ni

    ReplyDelete
  8. kejamnya la hai.. awk, g belasah balik orng yang buat camtu.. geramnya sampai darah2..

    ReplyDelete
  9. Kesiannya..letih ya..nway happy new year Lieya!!!

    ReplyDelete
  10. Siannya!! Benci betul manusia manusia zalim yang layan kucing camni tau ><

    ReplyDelete
  11. Kesiannya totoi, siapalah yang kejam buat totoi mcm tu. sedih tengok totoi darah2 :(

    ReplyDelete
  12. kesiannya. siapa yg buat tu?? hana tak suka. dlu kucing hana pown pnh kena mcm nie. T_T

    ReplyDelete
  13. Kesian totoi..sedih tgk totoi.. :'(

    ReplyDelete
  14. eii..saper yg jahat sgt tu..huhu

    ReplyDelete
  15. kejam wehhh..tak suka kucen pon jangan le dera sampai gitu..cian totoi,kan

    ReplyDelete
  16. Ya Allah siapa yang sanggup buat macam ni...kesiannya..

    ReplyDelete
  17. Wuu! Siapa yang buat dia cmtu!! Huhuhu. Kesiannya :(

    Anyway, happy new year akak! All the best for 2014. God bless. xo

    ReplyDelete
  18. ya ALLAH.. kesiannya kucing nie.. dari comel jadi comot

    ReplyDelete
  19. zalimnya orang yang sanggup pukul totoi tu.. Allah je yang mampu membalas perbuatan jahat tu.. huhu.. geramnya.. :(

    ReplyDelete
  20. ish,apa punya orang buat kat kucing macam tu,sampainya hati dia..tak kesian langsung..tak boleh dengar kucing kena pukul,geram! :(

    ReplyDelete
  21. kesian Totoi!! benci la manusia cmni..kejam! marah sy..totoi cpt sembuh ye...:(

    ReplyDelete
  22. jahatnye org yg buat totoi.. mmg kejam.. org yang buat nie mmg tak de otak kan...

    ReplyDelete
  23. Alolo..cian nya totoi.. sabar k.. dia tak sengaja tue..=D

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart