Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 25 March 2014

HAPPY BIRTHDAY DEAR AYAH!

Assalamualaikum............
Anyeonghseyo beautiful people........
Sebenar nya Hari Jadi ayah tu semalam , 24 March 2014...
Tapi anak nya yang pelupa ni langsung tak ingat , Terok nya!


Kepada Ayah yang jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati.........
Selamat Hari Lahir yang ke - 56..........
Semoga Panjang Umur dan Murah Rezeki selalu.........
Love u ayah!_!

Ayah akhir nya menimang cucu yang pertama dan kedua.... :)

Bye!_!

21 comments:

  1. HB to ayah lieya.. May Allah Bless Him Always.. =D

    ReplyDelete
  2. untung lieya masih ada ayah..selamat ulang tahun kelahiran ayah lieya

    ReplyDelete
  3. npk muda lagi ayah lieya yer.. HB buat ayah lieya.. semoga gembira selalu..

    ReplyDelete
  4. hepi bestday buat ayah lieya..

    ReplyDelete
  5. happy birthday utk ayah akak! :D kirim salam kat dia ye

    ReplyDelete
  6. Happy birthday ayah Lieya...semoga panjang umur dan semoga sentiasa dalam rahmati Allah hendaknya

    ReplyDelete
  7. 2 sekali tu kan, rezeki...hadia birthday terbaik.

    Haippp lupa no nak kena babap nih. Beli apa hadiah utk ayah?

    ReplyDelete
  8. salam. happy birthday buat ayah Lieya :)

    ReplyDelete
  9. happy birthday to ayah lieya! ^_^

    ReplyDelete
  10. Selamat hari lahir buat ayah Lieya..semoga panjang umur dan sentiasa dalam rahmatnya.:)

    ReplyDelete
  11. Selamat hari Lahir untuk bapa Lieya :-)

    ReplyDelete
  12. selamat ulangtahun kelahiran to your dad
    smoga diberkati olehNYA

    ReplyDelete
  13. selamat hari lahir untuk ayah lieya.. semoga dipanjangkan usia dan diberkati oleh Allah selalu.. :D

    ReplyDelete
  14. Happy birthday for your dad :) hehe

    ReplyDelete
  15. happy birthday jugak ayahhhhhhhhhhh <333
    hehehheehehe

    ReplyDelete
  16. selamat hari jadi buat ayah lieya..
    smoga allah merahmati kamu skeluarga

    ReplyDelete
  17. sanah helwah buat ayah akk :D

    ReplyDelete
  18. Untung Lieya masih ada ayah.. jaga ayah baik2 na.. jgn lupa2 lagi tau..
    Selamat Ulangtahun Ayah Lieya.. semoga diberi kesihatan yang baik & bahagia selalu bersama insan2 tersayang :)

    ReplyDelete
  19. Muda lagi ayah...sebaya ibu JM lah :-) Alhamdulillah ayah lieya masih sihat

    ReplyDelete
  20. happy belated bornday utk ayh awk :)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart