Followers

Diana Wedding Day

Assalamualaikum....................
Anyeonghaseyo beautiful people....
Sebenar nya kisah ini dah masuk sebulan dah berlalu tapi baru sekarang berkesempatan untuk menulis untuk tatapan kalian semua... ^_^
Aku start cuti 6hb August lagi .. 6 August tu jugak kami bertolak ke Kelantan..
Nak di jadikan cerita baju aku tak da lagi... so aku pun buat misi mencari baju siang tu,,
Konon nya nak bertolak pukul 11 pagi lah lepas Anis habis kelas.
Tup2 dok kat butik pun dah pukul 2 ptg.... 
LAst2 pukul 5 cemtu baru lah bertolak ....Lewat ya Allah.... ^_^
Pastu pulak 1st time aku nak drive ke Kelantan jadi tak tahu nak pilih jalan mana dan end up lalu kot LPT yang jalan lurus dan jauh nak mampuih!
Which is pengalaman pahit yang tak boleh di lupakan .. Mujur tak jumpa kak POnti...
Kalau dak kussssssssssss semangat... at last pukul 1 pagi baru lah sampai di umah Ijah, kawan Anih yang kebetulan tumpang balik ke KElantan ^_^


Pagi 7 August tu awal-awal lagi dah sampai kat umah pengantin...
Nak kata awal sangat pun dak jugak lah sebab aku dah hampir 5 tahun tak jejakkan kaki ke Kelantan dan umah pengantin yang sebelum ni aku sering kunjungi pon dah ingat-ingat lupa ...
Mujur lah jumpa jugak.... ^_^


Hasil sentuhan Anis , adik aku yang tetiba jadi mak andam tak bertauliah .
Mujur lah comel .... kalau dakkkk haaaaa.... habes...
Pukul 10 cemtu akad nikah di adakan di masjid yang dekat ja dengan umah





Team jurumekap... As Always kalau dah suka satu-satu gambaq tu aku hentam letak semua.
Since aku tak tau nak pilih yang mana satu kan....
Sebab semua gambaq ni cantik-cantik... ^_^



Selesai sudah majlis akad nikah ... 
Akhir nya dah pun bergelar isteri , alhamdulillah ^_^


Ni lah pelamin yang di pilih... Tak sangka pulak orang yang buat pelamin ni mak saudara suami bff kiter yang sorang lagi... KEcik nya dunia ni kan ^_^



Hanya mampu memegang kuntuman bunga ni ... hehehheheee... 
Cantik kan ^_^


Sebelum melangkah balik moh ler kiter rasa kek ising ni dulu.... 
Tengok Anih tu siap dok polok makan kek ^_^


Selfie sikit dengan pengantin... ^_^





Ahkak pon nak jugak menumpang bergaya kat pelamin jugak..
Ambik berkat kot2 tahun depan turn ittew pulak...
amin (semua please tolong amin kan ye , kehkehkeh)


Selfie lagi dan lagi dan lagiiii... 




To my dear friend , Semoga bahagia hingga ke syurga ,,
Amin yarabalalamin....

Next time nak update pic masa lepas kenduri ni ...
JAlan-jalan at Bukit Keluang

OOTD 
Jubah : BellaLuna
Shawl : Levres Rouge 

Bye!!!!

4 comments:

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!