Followers

RIP TOTOI :(

Assalamualaikum............
Anyeonghaseyo beautiful people...
Ya Allah .... Lama nya tak update blog kesayangan hamba ni ^_^
Even so Nuffnang tetap jugak melekat  tapi sebab tak aktif earning nya tak sampai pon sekupang..
Sedih .. Actually Liya nak gitau kat hampa semua yang Totoi dah mati.. :(
Sedih nya hanya Allah yang tahu.... Hampir dua tahun tinggal berjauhan sekarang bila balik kampung tak da lagi Totoi untuk di peluk cium.....
Last time aku balik kampung , bulan Ogos kalau tak salah,
time tu Totoi ada lagi ... tapi last day aku kat rumah dia dah tak balik 
and that was the last time aku jumpa dengan dia..
Lepas tu Totoi dah tak balik rumah dah..... +_+
Sebenar nya sebelum tu dia memang sakit...
Telinga jadi buruk, hidung pon sama... so dia jadi macam zombie la.
Aku tak sure sama ada orang pukul dia atau apa tapi kaki dia pon sakit..
So aku assume dia mati di jalanan ja .... 
Totoi , Where ever you are ,
I Will always love you 



9 comments:

  1. sakit dia sama mcm romeo saya sebelum mati TT

    ReplyDelete
  2. helooooooooooooooooooo
    lama x npk
    how are u darling

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai kak el...
      busy la kak el ,, xsempat nak update belog ni,,
      saya sihat je kak ... ^_^ nanti saya melawat kak el kat belog kak el

      Delete
  3. hmmm. sedihnyaa kak lieyaa. :( deeya pun cemni jugak. masa kat hostel mak kol cakap kucing kat rumah dah mati. nangis gila-2 deeya. xpee kak. nt cari kuchen baru pulak. hehe :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kucing lain xkan sama deeya ... setiap kucing ada kisah dan kenangan yang susah utk di lupakan.... semoga dapat kita bertemu lagi di sna :(

      Delete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!