Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 24 March 2013

SELAMAT HARI LAHIR KE 55 TO MY AYAH :)

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people.
Hari ni hari lahir ayah kami!


Ini lah dia kek yg kakak aku sponsor

Makanan.... :)


piza !

bihun goreng yg aku sponsor dan di masak oleh ommonyi.. :)



Ini lah my abuji .. Mr Von Jay...
hhehehehehee... 

HEPPY BIRTHDAY AYAH!

Makan2 ni di buat secara kecil kecilan sahaja 
khas utk ahli keluarga.
Sekian..

thanxx for reading!



18 comments:

  1. semoga ayah awak sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki :)

    nak pizza tu ^^

    jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanxx faezah.. nti sy p terjah page awk ye :)

      Delete
  2. happy birthday ayah.. eh! hehehe...

    ReplyDelete
  3. happy birthday to ayah awk. Semoga pnjang umur dah dimurahkan rezeki. Amin :D

    ReplyDelete
  4. Happy birthday pakcik. Moha dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki juga diberikan kesihatan yg baik. Amin... :D

    ReplyDelete
  5. Moga ayahanda akak sentiasa berada dalam lindungan Allah. By the way, sedapnya juadah-juadah tu. Terliur saya tengok. Perghhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten kiu ye dik.. :) semua makanan dh pon masuk dlam perut org2 kat umah ni. :) simple tapi sedap

      Delete
  6. Happy besday jugak utk ayah kamu yer. May Allah bless him always. :)

    ReplyDelete
  7. happy belated birthday.....silap2 sama ngan birthday akak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 24hb jugak ke ? heppy belated bday kat akak jugak :)

      Delete
  8. wahh. seronoknye sambut birthday. btw, happy bithday. semoga panjang umo and sihat selalu ye. :)

    ReplyDelete
  9. hehe.. bestnya banyak makanan..hehe.. moga encik abah terus kekal sihat waafiat dan dimurahkan rezeki..amin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tQ ye nana wlopon dah lama lepas. every wish count ^_^

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart