Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 13 March 2013

SEMUA PAKAT DOK KALUIT NAK KURUIH..

Assalamualaikum..
Anyeong haseyooo.. :) 



kawan-kawan opis dok makan ubat kuruih lani.
aku pon mula la wondering dalam hati..
aku ni bila nak kuruih???
Org dok kata macam2 mencemuh pon buat donno ja..
Heran aku. hurmmm..
tapi sapa xmau kuruih kan.,.
letih dok ulang ayat yg sama ni.
tapi lgsung xbergerakk..
malam2 asyik dok menambah lemak ja...
adoiii. cm na nak buat neh ?
tension aku..
ada jugak kawan aku dok pomot2 herbalife..
tapi hampa bukan xtau..
rega mahai.. aku plak jenis x bersungguh..
takut dok keraih dalam botoi ja .
Org nya x kuruih2..
kesian terpaksa turn down kawan aku.
tapi nak wat cena kan....
terpaksa.... hurmmmm..
xtau la nak kata apa dh... 

thank u for reading :)

14 comments:

  1. sama la..me pun berat mendadak naik lepas habis ekolah ni..ayoo..misi tahun ni nak kurskn badan ..ahaha..moga kita berjaya la yea.. amin.. :)

    ReplyDelete
  2. puasa jer... itu yang paling efektif...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya kalao puasa pon xjadi apa. lgsung xtrun bertambah lagi ada. huhuhu..posa dlm bulan posa pon xtrun even sebulan :)

      Delete
  3. haha..sameler nk kurus tp nmpk makanan..dah lupe niat nk kurus..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu.. betol tu.. situasi sama jeee

      Delete
  4. hehe, jgn lupa mkanan sarapan. dan puasa, bila puasa kurangkan makan bila buka puasa. In Shaa Allah. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dak nak kurg nya mar. kalo posa ja memang makan byk. huhu.. kalo xbanyak pon sbb waktu malam kan memang xhilang pon kg huhu

      Delete
  5. Bahaya bahaya ubat kuruih lani kak, macam2 bleh jadii kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la . akak pon xberani nak makan ubat kurus. takut ada side effect

      Delete
  6. kdang2 x makan pon blh mnyebabkan gemuk tau!!! >.<
    tp yg pelik,org kurus mkn bnyak mane pon ttp maintain je badan...tp org gemuk,,bile makan je berat badan konfem naik!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe...ntah cam ne lah org2 yg kuruih nie...makan x gak gemuk2...nak jd cam 2!!!! kite nie asal makan je msti berat naik...dah lah ketinggian pon kurg..lagi lah nmpak kegemukkan @_@

      Delete
    2. jom kita senaman dan jadi org kuruih!! jom2 !

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart