Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 23 March 2013

SENJA NAN MERAH DI KUALA PERLIS

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo beautiful people..
Hari ni kan halfday,
so lepas makan , tgk ceta sat..
terlena smpai ptg..
aktiviti yg tak patut buat.
buat selalu leh mereng.. *_*
so pkoi 6 bersiap2 p makan kat tepi laut.


dengan adik2 aku...n beby yg jadi header aku n mak dia.



Xin Ling dh paham bahasa melayu sikit2 dah skrg.
dia pon cuba2 cakap melayu
tapi langsung xpaham,
sekali dengaq macam orang dalm gua punya bahasa,
memang lucu sgt2,
so antara makanan yg ada kat sini.

kepak ayam bakaq.


kotiau sup siam, yummy!



somtam aroy!


tapi ni gmabq yg makan hari tu punya,.
hari ni lupa plak nak amek gmbaq makanan . :)

so tadi sempat lah capture pemandangan 
sebelom dan selepas sunset...
subhanallah cantik kan pemadangan ni.. :)

ha ini lah peserta2 yg p makan sekali tadi..
gmbar selca memang wajib aka muka perasan. :)


tengok lah depa khusyuk makan ... 
sedapppp.. :)




so selepas perut dah kenyang.
kami pon bergegas pulang.
so esok one of my best friend nak bertunang,
nanti aku update k :)

thanxx for reading!


6 comments:

  1. thanks for sharing these with us.
    what beautiful smiles! :)

    ReplyDelete
  2. wahhh, comelnya Xin Ling. hehhe. Bestnya, jejalan sekali. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia skrg dh kurus . tp makan byk. skali skala jalan mmg bes :)

      Delete
  3. Lawa betul pemandangan kat sini kak liya, ada satu tempat yg sgt cantik, ada pokok sebatang je, slalu org buat outdoor, kat mana tu ye kak liya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nya kat empangan timah tasoh tu.. kak liya rasa mcm ada amek jugak gambaq kat ctu. nnti kak liya try cari n tunjuk kat anis k. tapi memang kat ctu ramai gila org p buat outdoor. sbb nmpak mcm laut tapi sebenaq nya empangan..

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart