Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 26 July 2013

HUJAN DI JENDELA - THE ALIF

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people....
Salam Nuzul Al Quran semua ..
Tapi Liya tak cuti hari ni... sobs sobs...
Hari ni Liya nak kongsikan satu lagu yang sangat sedap...
First time dengaq dalam kereta waktu malam
terus ja tertarik dengan lagu ni.
Tapi tak tau sapa yang nyanyiii..
so cari punya cari JUMPA....
Tajuk dia HUJAN DI JENDELA... 
penyanyi : THE ALIF
I bet ramai yang dengaq lagu nii..
Tapi suka ke tak tu tak tau la...
Tapi Liya memang suka sangat-sangat lagu ni..
Lirik dia pon sangat mendalam...
Berkisar tentang penderitaan rakyat Palestin..
Hujan yang depa ni maksud kan tu adalah 
peluru-peluru yang menaburi bumi Palestine...
Tiba-tiba rasa sedih plok.. *_*
Pada yang belom dengaq lagiii.
Jom dengaq.. ^_^
Liya dengaq lagu ni 100x pon still xjemu!
Sedap sesangat.. Memang kena dgn citarasa :)


Sedap kan kan ??
Kepada The Alif : 
Keep it up! Terus kan buat lagu yang mcm niii ^_^
Sebab best sangat2 ok... 

Stakat ini saja!
Thanx for reading!! 


5 comments:

  1. tak pernah lagi dengar lagu nih.. ahaha..btw saya bru dengar ni saya tak minat sgt lagu cenggini..kumpulan Alif ni pon tak pernah dengar..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah xsemua org pnya citarasa sama .. ^_^ tapi kak memang minat lagu cm ni...

      Delete
  2. boleh thn la lagu ni..slow n tangkap leleh..msti liya dah hafal lgu ni kan..hehe

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart