Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 1 September 2013

SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN YANG KE 56

Assalamualaikum...
Aneyonghaseyo chinggu ya ^_^
Kelmarin jadual jammed pack gila-gila starting from 
early morning til nite (sigh!)
Pagi-pagi dah keluar pergi tengok orang berkawat.
Punya lah semangat nya Mak Mah ni dengan adik-adik 
pergi untuk melihat perbarisan merdeka walaupon sambutan tidak seberapa
berbanding dengan di ibu negara..
Balik dari perbarisan tu terus terbungkang macam masuk
kawat ja padahal pi tengok ja.
Kalo aku yang berkawat tu rasa nya tak bangun sampai ke malam gamak nya ^_^
Tapi masa dolu-dolu time sekolah pernah gak la menyertai kawad 
mewakili KRS negeri Perlis lah konon nya.
Zaman Mak Mah masih kurus dolu-dolu.... 
Tiba-tiba hari ni bertukaq jadi Mak Mah plak,
padahal bila bapak saudara panggil macam ni marah bukan main lagii. hahaha..
so seharian kemarin memang tak sempat nak
melawat blog-blog rakan-rakan lain.
Thanks kepada yang sudi datang ke blog Liya dan
juga yang sudi meninggal kan komen..
Hari ni nak qada balik melawat dan mengomen kawan-kawan yang lain.
Apa-apa pon jom kawan-kawan semua tengok 
pic yang sempat di ambil pagi kelmarin ^_^


Yang ni paling comel.
Budak tadika pakai baju askar dan bawak senapang mainan..
so cute.





ungu nya pak cik!

Pakai spek agogo semua.. ^_^





kebanyakan yang badan beruniform memang kawat baik punya.

Geng mak cik karipap semua lenggang kangkong ^_^




Askar Melayu semua muka celoreng..



Geng kelab gerek tua Perelih


Penarik Becha... (ejaan zaman dulu !_!)

Caddy,, 


Ni keretapi taman ulaq.
Nampak dak mak cik tu pegang ulaq!


Geng Mini Cooper

Geng Scrambler!

Geng moto 

Geng Viva

Adik-adik aku yang comot!

Menara jam ni bangunan lama tau.

Bila lagi kan nak posing kat bendera ni.
Kalo time bukan merdeka tak pasal orang tengok pelik ^_^

Yay merdeka ke 56 punya entry dah pon selesai.
Sambutan tahun ini berbanding dengan tahun-tahun yang dulu jauh berbeza.,
Kalo dulu memang meriah sangat ^_^
Harap-harap tahun depan akan dapat di tingkat kan lagi
dan buat macam dulu-dulu balik..
Sekian ^_^

Thankss for reading!!!
Bye!



14 comments:

  1. kat mana ni kak?? bestnya.. tak pernah tgok hari merdeka camni.

    ReplyDelete
  2. meriah!!!!selamat hari merdeka!!!tau dah ko umuq bawah haku!!!nak panggil adik ka??kui...kui...kui...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahu tapi nampak mcm adik so pggil adik ja lahhh... ^_^ sebenar nya umo brapa ??? selamat hari merdeka !

      Delete
    2. 29,dapat tau umur lieya kat blog cik akak...heheheh...

      Delete
  3. Best teringat zaman sekolah..tak pernah miss jadi maskot...seminggu training sebelum hari merdeka..punyala panas..sampai kilat-kilat lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah raudzah jadi maskot ek. hr tu ada gak maskot tapi tak sempt nak amek gmbr ^_^

      Delete
  4. bestnya sambut ^^ selamat hari merdeka :D

    ReplyDelete
  5. nak g Dataran pun malas...tak patriotik si sally ni!

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart