Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 1 September 2013

DEJAVU SHILA AMZAH BEST!

Best sangat lagu ni.
Kelmarin dengaq dalam keta time keluar jejalan .
Hari ni rasa nya dah lebih dari 10 kali dok asyiok putaq lagu ni ja...
Tak tau bila nak berenti...
Jom nyanyi sesama !_!
Lirik : Dejavu (Shila Amzah) 
Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya 
Biarkan aku menangis kerna derita.

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta.
Namun semua tidak seindah ku sangka.

Dialah yang aku inginkan.
Dia cinta yang ku dambakan .
Namun semua hanya tinggal mimpi
terpisahnya cinta.

Aku harus melupakannya.
Aku harus memadam rasa.
Namun hati tidak pernah mampu 
Melepas kau pergi

Dialah yang aku inginkan .
Dia cinta yang ku dambakan .
Namun semua hanya tinggal mimpi
terpisahnya cinta.

Setelah sedar dari mimpi,
Harus ku terus hidup tanpa mu.
Kini ku pasrah segalanya 
tentang cinta ^_^



P.s : Pernah alami *dejavu tak ?

*sesuatu perkara yang pernah anda alami atau rasai
dan berlaku sekali lagi dalam hidup anda dalam
keadaan yang sama ^_^



8 comments:

  1. Replies
    1. kan mama... best sangat laguuu nehhh..

      Delete
  2. ohh, that lyrics. tak sampai hati nak dengar, buat sedih je :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aahh.. klo org bru frust memang leh nangeds dgr lgu ni

      Delete
  3. Best Lieya..sesuai je dengan suara dia...sedih. Ini mesti lagu untuk Shahnaz ni..sian dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kan . memang kena dgn kisah cinta dia kan.. mesti nanges kalo nyanyi nii :(

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart