Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 8 September 2013

HEALTH BENEFITS OF HERBS AND SPICES

15 comments:

  1. kebanayakan digunakan dalam masakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah betol tu so memang kita ada makan semua benda ni ^_^

      Delete
  2. Replies
    1. tu daun org putih salu guna hehehe.. ^_^

      Delete
  3. Vee suka bawang putih yang direbus dengan kulit tu. Yummy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pon suka sangat makan bawang putih goreng

      Delete
  4. nana tau makan je kak,hehehe...rosemary?cantik nama dia^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. org putih la suka guna ni. kita guna daun sup ja hehhe

      Delete
  5. hanya selongkar di dapur je untuk dapatkan bahan-bahan ini.. tapi rosemary &oregano tu takde kat dapur akak.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. betol tu kak.. yg dua tu org putih suka guna.. ^_^

      Delete
  6. oh rosemary..slalu nmpk kt groceries..agaknye lah m referring to same pkk kan..hehe..tapi x pernah beli,,tp duk tnya daun ap lah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. betol tu ... nmpak ja tapi xbeli pon . hehe

      Delete
  7. Herbs ni memang banyak kebaikannya kan..lieya..complete set...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu raudzah ... semua ni kita makan stiap hri ^_^

      Delete
  8. sedap ni =) sbb kebnyakan masakan pasti ada..lgpn bnyk kelebihannya..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart