Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 8 September 2013

TYPICAL SUNDAY!

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo pretty girlz and boyz...
Sunday! It comes and go every week...
The routine were always the same..
Bangun pagi-pagi dan pergi membeli barang memasak...

Dah pon siap.. hanya menunggu emak sahaja ni.. 


Nampak tak deretan gerai-gerai itu.
Kat sini lah setiap minggu me and uri omma datang membeli belah 
untuk barang basah dan kering ,
plus kat sini ada apom balik sedap dan ayaq teh ais sedap!
so wajib beli kedua nya kalo datang ^_^


on the way balik terjumpa ini ^_^
kulat apa tak tau dan tak pasti leh makan ke tak ni.
Sebab comel terus snap pic 


Sayur yang dah siap di potong , tunggu masak nak masuk dalam kuali.

done cooking.. masak ala kadar ja neh.. sayuq bujang ^_^


and then siput ni.. tak tau nama apa..
Tapi sebab makan mesti sedut so panggil siput sedut ja..
Ni sebelom masak hidup lagii .. ^_^

Siap masak... Siput masak lemak cili api.
Sedap menjilat jari...
Selesai sudah semua nya.
so now i am done with the routine and writing to all of you rite now... 

bye!



22 comments:

  1. ermmmm sukenyer dengan siput sedut

    ReplyDelete
  2. tang siput tu sedap!!tp Wie tkt ler nk mkn skrg ni,tkt bentan hahahha >__<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe...nanti bila dh boleh makan cri ni dulu ^_^

      Delete
  3. sedap siput sedut. dapat makan seronoknya. pos kat melaka sikit. haha ^^

    ReplyDelete
  4. siput sedut..xmakanlh..isi die lembik2..hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti lah lembik. nama pon siput ^_^ pasal tu dia ada cengkerang kat luar ..

      Delete
  5. sedap sayur tu.. akak tak reti makan siput tu.. nak sedut tak pandai, hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak kena sedut kuat2.. mula2 sdut belakang pastu baru sedut depan ^_^

      Delete
  6. benci! benci! siput sedut sedap!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergi cri la pastu masak yer.ajak oppa makan sekali ^_^

      Delete
  7. wah, g beli brg masak sempat lagi akak calit mekap ye...bagus2,jaga penampilan:)

    da lama xmakan siput sdut,huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha.. ^_^ memang dah terbiasa . kalo keluar dari rumah ja mesti kena pakai topeng ^_^ nti g beli la nana.. masak bagi somi makan hehehe

      Delete
    2. eh kak,nana xkawen lagi ler...huhu....masak pun xpandai lagi.xboleh kawen^-^

      Delete
    3. oh my god kak tgk mana lah nana dh kawen . merapu je kak ni kan.. ^_^

      Delete
  8. sedapnya lieya..dah lam tak makan siput sedut...best maska lemak cili api..

    ReplyDelete
  9. sedapnye siput sedut tu..lama dah xmakan >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat jepun ada dak mnda cm ni ? siput depa msti bentuk cm lain kan

      Delete
  10. YANGGG , dapnye . hahaha lagik lagik kalau siput sedut masak lomak , mak ai , pengsan dah den ratah . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiii siap meratah nooo.. memang sodap pon makan nasik menambah2 lagii

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart