Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 27 March 2014

Cewek Indonesia.


Assalamualaikum.........
Anyeonghaseyo beautiful people all around the world.........
Ahad lepas , aku dan Diana ada mengajak kakak Inderawati pergi ke Tesco untuk beli barang dapor.
Selalu nya kalau keluaq bersama , kami selalu main-main cakap indonesia..
Saja-saja nak praktis walaupon bukan nya pandai sangat pon....
Masa tu kami kat ruangan sayur-sayuran....
Kak In nak beli daun limau purut, kebetulan masa tu kak In ambil bungkusan
yang harga biasa sedangkan kat situ ada yang Stok akhir ....
Daun yang stok akhir dengan yang harga biasa tu sama ja nampak.....
So baik ambil yang stok akhir kan sebab lagi murah ...........
Aku pon kata , " Ibu , ambil yang ini aja lebih murah "
dengan slang indonesia..... tiba-tiba seorang budak lelaki buat muka terkejut,
pastu tengok kat aku dengan muka yang hairan......
Aku pon buat bodoh ja .... lepas dia dah blah dari situ aku pon tergelak besaq!
Mesti dia ingat aku ni orang Indon , kahkahkah!!!
Tu je lah nak cerita............ Gelak cepat semua !
Kalau tak i merajuk , k bye ... ^_^

12 comments:

  1. hehe.. pandai pula lieya mengajuk cakap bahasa indonesia.. :D

    ReplyDelete
  2. hahaha ok letewww dah pandai dah ckp indon :D

    ReplyDelete
  3. hahaha.. muka orang indonesia ni lain sngat drpd org malaysia.. tgk air muka dah tahu asal mana.. tu yg dia terkezuttt tu

    ReplyDelete
  4. Baru bajet nak ngorat rupa2nya org Indon, cancel...ahahaa...

    ReplyDelete
  5. haha kesian orang tu, mesti terfikir-fikir ja pasal akak . hehehe :DD

    ReplyDelete
  6. erk...hahahaha...suka-suka je kan!

    ReplyDelete
  7. dia mesti terkejut tu sbb org indon boleh masuk ke TESCO ke atau belum ada org INDON masuk tesco..mana2 lah...tapi kelakar sbb budak lelaki tu boleh buat muka terkejut tu yg kelakar hahah

    ReplyDelete
  8. mesti mamat tu terkejut
    fuhyoooo cewek ni sempoi tp kenapa ckpnya intonasi indonesia ya
    hahaha

    ReplyDelete
  9. kihkihkih!
    cne la muka dia gamknya!
    kaget yaa??hukhuk

    ReplyDelete
  10. hahaha..tak sangka awek cun ni berasal dari indonesia..kih2 (itu y budak tu pk kot)..

    ReplyDelete
  11. ya bisa aja kalau mau omong indonesia buk..
    hahhaa

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart