Assalamualaikum......
Anyeonghaseyo beautiful people........ ^_^
Eh hensem dak So Ji Sub oppa kiter ?????
Lagi handsome bila dia pakai jam kan ???
Ada ka orang yang tak suka pakai jam kat dunia ni ??
Of Course lah ada tapi tak semua kan yang pasti nya ramai yang suka ....
Pernah tak hampa terfikir , jam sebenarnya melambangkan diri dan personaliti seseorang ?
Bukan itu saja , jam yang kita pakai juga memperlihatkan sisi gaya kehidupan
dan juga citarasa dan kemampuan seseorang dalam bergaya..
Contoh nya orang tak berada takkan nak pakai jam berjenama kan ?
Asal boleh tengok waktu sudah memadai kan ..
Kebiasaan nya pakaian seseorang seringkali di padankan dengan item lain
bagi mencipta persalinan yang menarik untuk digayakan.
Sebagai contoh , selain baju kita perlukan seluar, jeans, blazer, jacket, kasut,
shawl dan pelbagai barang lain untuk memperlihatkan sesuatu gaya penampilan...
Macam cik abang kita kat atas ni lah....
Dengan kemeja siap pakai necktie di serikan lagi dengan jam tangan .
Kita tengok pon rasa tergoda ^_^
Selain pakaian aksesori turut memainkan peranan yang sangat penting dalam fesyen.
Antara aksesori yang sering menjadi pilihan buat lelaki dan wanita
ialah jam tangan.
Jam tangan boleh di dapati dalam pelbagai jenis, rekaan, warna dan saiz
untuk kegunaan yang sama iaitu mengetahui masa.
Jika dahulu jam tangan hanya dianggap sebagai aksesori yang biasa,
namun kini ianya di kenali sebagai aksesori yang sangat penting
untuk membuat penampilan seseorang kelihatan lebih bergaya .
Macam abang kita yang no 2 kat atas ni...
Selain gelang tangan , jam membuat kan beliau kelihatan lebih bergaya .
Dalam masa yang sama, jam juga dianggap sebagai pengukur status seseorang.
Bagi mereka yang mampu, jam mewah lah yang menjadi pilihan mereka.
Bagi lelaki , jam tangan dengan rekaan terbaru yang moden dan stylish mampu
membantu mereka dalam menonjolkan sisi maskulin dan gaya yang lebih urban.
Kini bukan hanya kat kedai ja kita boleh beli jam.
Watches Malaysia dari
ZALORA menawarkan pelbagai jenis jenama dengan harga yang berpatutan,
dari semurah RM29 sehingga ke harga yang lebih mahal.
Seperti yang semua sedia maklum ZALORA sememangnya website online yang
boleh di percayai dan kualiti barangan nya amat lah baik sekali di samping
servis nya yang sangat memuaskan hati pelanggan
Nak tengok jam pilihan Liya ???
Yang ni bercorak ... sangat santai .
Yang ni macam seluar jean punya corak. cantik!
Yang ni! Oh my sangat-sangat teruja untuk membeli...
Anda pulak macam mana ?
Cepat-cepat ke website
ZALORA dan pilih
watch Malaysia kegemaran anda !
Ok semua .. bye!!!