Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 17 November 2012

DEEPAVALI

Assalamualaikum ...
Anyeong haseyo everyone!!
Weeeee... hari ni heppy sangat..
Tau ke kenapa??? 
Sebab hari ni dapat makan maruku dan kuih-kuih lain dengan banyak-banyak sekali..
Sempena Hari Raya Deepavali....
Work mate ada dua orang berbangsa India.
Seorang Kakak Gunawaty dan seorang lagi Verasamy nama nya.
So depa berdua ni lah yang bawak semua kuih-kuih sedap ni.
Satu yang kiter tak pernah makan sebelom ni pon ada jugak
Kuih batu nama di beri.. :)
Kuih ni di buat dengan mengguna kan kacang hijau.
Berbentuk bulat sebesar bola pingpong.
Kalau makan sebiji pon dah letih nak makan .
Sebab besaq sangat.
Kuih ni kuih tradisional India jugak la.
Kalau sapa yang penah makan tu, mesti tau rasa mcam mana...
Antara kuih-kuih lain tu,
Muruku, kuih sepit, popia gulung, kuih sarang lebah,
Mcam-macam la..
Makan2 sampai kenyang,,
Hoorey!!!
Heppy Deepavali to all... Especially Verasamy and kakak Gunawaty... :)



P.s : Gambaq kuih muih yang di ambil gagal di transfer ke komputer.. :(


No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart