Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 18 November 2012

SEPETANG DI KOLA PERLIS

Assalamualaikummm...
Anyeong haseyo...
Sebab Ahad tak da pi ke mana-mana.
tiba-tiba mak ajak keluaq p beli barang

cardigan : padang besaq
shawl : pinjam dengan anih
Baju : Institute

 
As Always.. sebelom p.. 
Posing-posing maut depan umah dulu..
Sebab rasa macam comel sikit  

bunga ni macam sesuai ja dengan baju kan... hehhehe

Rancangan asal nak p beli alat tulis untuk zahirah ja
Tpi dah melencong pulak ke Kola...
lama dah tak pi.. 
Sejak lockchin di tak halal.. huhu

Cantik kan... Pemandangan niii

Gedik amek jugak gmbaq walaopon kelam.. huhu

Mujur masa ni ayaq tengah pasang..
Belakang nmpak sikit ombak memukul pantai.

Matahari tengah dok turun dah time nii.. cahaya dia cantik sgguh..

sarang hae....


Ini lah adik-adik ku,,
Sorang agi tak ekot..
Ada urusan lain.. :)

uri omma.. :)
mak tangkap gambaq tak pernah senyum,,

lepak atas rumput nii.
ok jugak kan,, :)


posing yg sama muka pon sama ja..

nampak macam kuruih pulak.. hehehhee.. padahal dah naik 2kg pulak nii

siti aisyah... :)

hmmm.. gedix nya kan,

hehehehhe.... awat hang tak kerenyeh ni

dua - dua kerenyeh macam ni baru comel.
Kami geng gigi jarang okk.

ok.. arasso .. i am the fattest!

dah nak balik dah ponn... 

posing last sebelom balik... :)
menuju ke tempat yang sepatut nya nak p,,,
the store..

ok tata... ten kiu sebab sudi tengok gambaq kiter!!
gud bye!


post signature

No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart