Followers

SPM 2002

Assalamualaikum, 
hello... anyeong haseyo... 
hari ni smua budak form 5 menduduki peperiksaan SPM
Di harap semua calon telah membuat persediaan yg rapi dan dapat menjawab dengan tenang.
Tiba-tiba ja teringat zaman dahulu kala ,
Dah 10 tahun berlalu tapi segala nya masih segar terasa
cepat nya masa berjalan.. 
macam tak caya ja kan.. :)

Ini lah rupa saya yg kurus .. ni masa tingkatan 5 la, :)
SPM masa tu buat kat dewan..
yg xleh lupa nya masa exam math.
Aku tertinggal kalkulator! 
berceramuk aku lari balik..
masa tu lagi berapa minit lagi dh nak start.
tapi mmg kena amek jgk la
kalo tidak nak wat exam macam mana
Bila dh smpai balik kat dewan tu
Pecah peloh jugak aku di buat nya,
Aku terus buat dengan tekun... 
Tapi sayang nya masa tak mencukupi...
Ada satu soalan kertas 2 math tu yg aku xsempat jawab...
Tapi alhamdulillah... Dpat 3B..
Agak2 kalo dapat jawab smua tu mesti dapat A kan..
Tapi tak pa la .. 
Aku mmg seumoq idup xpenah pon dapat  A.. hehhehee

seronok je masa sekolah dulu2 kan...
Kalo boleh putar masa nak ja balik ke tahun 2002 tu..
Sekolah paling bessss dalam hidup
SEK. MEN. TEKNIK. ARAU.
sentiasa di hati..

THE END...


1 comment:

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!