Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 1 January 2013

AZAM BARU TAHUN 2013

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo everyone .. :)


Wah macam tak percaya kan..
2012 dah berakhir dan sekarang ni dah masuk tahun 2013... 
Percaya atau tidak kena lah terima kenyataan...
Masa berlalu sangat lah pantas ..
Terasa baru hari tu ja sambut tahun baru .
Banyak sangat-sangat lagi azam tahun baru yang tak tercapai.
InsyaAllah semua azam tersebut akan di capai pada tahun 2013 ni... :)
So apakah azam aku untuk tahun 2013 neh ???
Check it out 

1. Nak kumpul duit banyak-banyak.



Bajet orang kaya.. Tak kira apa cara pon tahun 2013 ni mesti kumpul duit sebanyak yang mungkin.
Sebab banyak sangat agenda yang akan di laksanakan oleh daku. 
Tahun 2012 asyik pokai ja.. Ada ja masalah kewangan yang melanda.
Jadi pada 2013 ni harap-harap kewangan stabil dan dapat kumpul-kumpul 
duit yang banyak.

2. Nak kurus kan badan.



Hahahaa,, yang ni dah bertahun dah dok berazam nak buat tapi tak
pernah menjadi. Ada saja halangan .
Nafsu makan pon menggunung dan kemalasan untuk bersenam amat lah ketara.
Jadi bila la nak kurus ehh.. Harap-harap 2013 ni kena la kuat 
kan semangat dan azam untuk kurus kan badan .
Tapi secara semula jadi la.. tak dak kaitan dengan ubat - ubatan ok. 
Sebab aku memang tak berapa rajin nak makan benda - benda yang kena ekot jadual ni.
silap-silap haribulan rugi duit buta ja.. baik tak payah..
betoi dak ??

3. Nak berjimat cermat



Seperti yang sedia maklum, sebagai seorang manusia yang bernama wanita ni..
Memang tak pandai berjimat pon .
Nampak apa semua nak beli .
Tapi harap-harap tahun depan leh la kurang kan pembelian lebihkan penjimatan.

4. Nak tulis entry banyak-banyak kat belog

Minimum 3 entry sehari ,, kiukiu...

5. Nak jadi anak yang solehah , hamba Allah yang taat .




yang ni paling penting sekali.. kan kan.

6. Nak berniaga 
Nampak apa semua nak bernega .
Bernega sat pastu bisnes hancoq.
kali ni nak buat betoi2 punya ..
Kalao menega berjaya . boleh lah menambah kan pendapatan
yang sedia ada... insyaAllah

Hmmm.. apa lagi ,apa lagii yer,,,
dah tak leh nak pikiaq dah,,
Otak pon jem.. cuma tulis stakat yang ingat saja ..
Harap-harap azam tahun ini bukan lah setakat hangat-hangat taik ayam ja noo.. hehhee...


Kepada semua beautiful people out there,,,
Heppy new year!!




5 comments:

  1. Replies
    1. TQ dear.. :) same with u too, heppy new year @_@

      Delete
  2. oldebes dengan azam baru.yg lain tu macam senang tapi part nak kuruskan badan tu payah skit kot haha ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx2,,, yup betol nak kurus badan tu memang paling liat.. :)

      Delete
  3. "baca org lain punya azam..hahaha"

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart