Followers

MISI MENJAHIT BAJU :)


Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo beautiful :)
Dalam minggu lepas busy sungguh....
Nak blogwalking pon xsempat..
Just balas kunjungan kepada yang singgah di teratak buruk saya ini..
Tu pon ada jugak yang terlepas pandang...
Siang boss ada all the time..
Gila boring nak mampuih . sabaq ja lah..
Malam pulak sibok dok tengok cerita sampai lewat.
Bila dah lewat, memang malas la nak blogwalking sebab mata pon dah tak leh nak bukak...
Sabtu p kenuri umah kakak...
Pastu masa balik singgah pulak p kedai kain ...
Sampai umah pon dah agak lewat...
Ahad pulak sibok dok ptong kain..
Konon2 nak buat seniri baju untuk p dinner..
Excited bukan main lagiii..
Padahal dah bertahun dah xpernah jahit baju...
Dulu pernah gak cuba tapi hancoq ...
Buat rosak kain ja...
Tu cerita 7 tahun yang lalu...
Lani bila dah berkobar-kobar nak jahit pulak cuba lagiii..
Harap-harap menjadi...:)
Kalao menjadi mesti nak show off kat semua !
Hahahaha... Of course la kan sebab nak p dinner pakai baju tu ... @_@
Kalao tak jadi aku senyap2 je lah....
Tau dak baju apa yang aku dah design nak buat dengan bantuan mak aku ???
Peplum!
Angan-angan tinggi :) Tapi seriously harap-harap menjadi...
Kalau jadi aku terus buat banyak2 dan juai!
Semua benda nak juai kalo reti buat padahal satu pon xjalan +_+
Wish me luck ok guys!


2 comments:

  1. owh , taw baju tuh , tgh pemes skg nih , gud luck la , ala , try je , praktis make perfect kowt ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. misi gagal.. *_* mak nak tlg jahit kan sbb takut xsempat kalo newbie mcm ni buat baju

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!