Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 1 September 2013

AKTIVITI SEKITAR HARI MERDEKA

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people...
Hari ni 1 Sept kan..
So sebelom terlewat nak update aktiviti sekitar hari Merdeka.
Seperti yang kawan-kawan tahu,
pagi-pagi lagi Liya dan adik-adik dah pergi tengok
Perarakan Hari Kemerdekaan.
so lepas ja tengok perarakan tu sampai ja umah 
berehat-rehat masak-masak dan makan tengah hari ,
pukol 2 tu lah bertolak ke Aloq Staq...
Hajat nak tengok wayang lah.
Cerita Mortal Instrument tu kan , tapi ada pkol 5.20 dan malam ja..
Kalo tengok mesti balik lewat punya lah.
Lagipon kalo ikut kan lepas tu nak pergi beli barang dapor lagi kan.
Di sebab kan mcm tak mau lewat balik so tak jadi la ...

Kami pi makan kat sini ^_^
Comel kan depa buat mcm ni... 
Sebenaq nya kat Aloq Staq Mall ni baru ja bukak..
Saja la mai nak merasa yang kat sini.
Sebelom ni kalao nak makan kena pi Penang ....
Lama gak la dok beratoq untuk di seated kan ..
Dan akhir nya dapat lah masuk.. ^_^


Yummy!!!! banyak betol yang lalu kat tepi aku neh..
Tapi amek ekot warna ..
Amek yang murah-murah ja .. hehehe..
Paling mahai pon yang RM4..

Apa nama dia ni aku pon xtau tapi yang kuning tu macam teloq ja
dan yang oren tu ebiko. eh betol ke ebiko. lupa da. hehe


Yang ni timun kat tengah ja kan . tapi sedap gak ^_^



paling suka kacang ni.. ^_^

Green tea.. minuman yang wajib ^_^

Favorite ni... nama dia Maki.. adik aku la kata..

 Isi ketam

Si bulat dah pon kenyang dan keriangan..
Lepas makan terus pergi TESCO beli barang dapoq... 
Kat TESCO tak dan snap pic sebab dok kalut mencari barang,,
Sebab perut full pergi TESCO beli barang yang penting ja.. bijak kan...
Sekian..
TQ for reading.... ^_^

4 comments:

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart