Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 18 October 2012

~LEE DONG WOOK MUNCUL DALAM MIMPI AKU~



Tada.... Masih kah anda ingat pada wajah ini ??? Kalo sapa2 yg minat korean drama mesti terkenang kembali drama `my girl` yg suatu ketika dulu mmg top gila . Di tayang kan kat tv8 pada tahun yg tak berapa nak igt .. Tapi rasa nya masa tu saya ni pn masih lagi muda remaja . auw!.

Awat dok boh gmbaq dia ni pon tak tau.. hahahhaa.. Sebab semalam mimpi dia.. Gila kot mcm mna leh muncul dalam mimpi daku wajah yg hensem ni.. Kalao dpat kat aku , aku gigit2 lengan dia. Geram.. Comel sgt kan.. :) tapi mmg rasa xmau bangun dh ... yg tak tahan nya dlam mimpi dia ni cakap melayu .. hahahha.. time mana dia belajaq cakap melayu pon xtau.. Tu la nama nya mimpi. The impossible is possible... :)

Meh nak bagi info sket tentang dia yg comel ni alang2 dh ceta pasal dia :)

Nama : Lee Dong Wook (이동욱)(tapi kiter suka panggil dia seol gong chan ssi :)
D.O.B : 9 Nov 1981 ( boleh pggil oppa :) )
Asal : South Korea

Antara drama2 yg di bintangi oleh dia yg comel nii :)


  • School 2 (KBS1, 1999)
  • School 3 (KBS1, 2000)
  • This is Love (KBS1, 2001)
  • Drama City: "Happier than Heaven" (KBS, 2001)
  • A Dreaming Family (KBS, 2001)
  • Pure Heart (KBS2, 2001)
  • Loving You (KBS, 2002)
  • Honest Living (SBS, 2002)
  • Let's Go (SBS, 2002)
  • Merry Go Round (MBC, 2003)
  • Land of Wine (SBS, 2003)
  • Letters to the Parents (KBS2, 2004)
  • Island Village Teacher (SBS, 2004)
  • My Girl (SBS, 2005)
  • Hanoi Bride (SBS, 2005)
  • La Dolce Vita (MBC, 2008)
  • Partner (KBS2, 2009)
  • Scent of a Woman (SBS, 2011)
  • Wild Romance (KBS, 2012)


Films






Dalam mimpi saya yg indah tu, saya ada bertanya kat dia. Lepas ni ada berlakon cerita apa pulak. Dia pon jawab setakat lani tak dak tawaran lagi.. hehhehe. 

So sekarang ni dia jadi host dalam rncangan realiti TV Strong heart yg bersiaran ni saluran SBS. Tapi kita kat Malaysia kalo nak tgk leh tgk kat TV S one astro HD



Harap2 lepas ni ada lagi drama yg terbaru lakonan dia. :) Tak sabar nak tunggu




Comel secomel comel comel dan sgt2 comel... :)

1 comment:

  1. amboiii.. pakwe aefa ni dah pandai curang nampak. masok dlm mimpi akak pulak. huhu

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart