Followers

~ETERNAL LOVE~

Ya Allah ya tuhan ku,
Kau panjang kan lah umur ibu dan ayah ku,
Agar dapat aku membalas,
Setiap titik peluh dan jasa ibu dan ayah ku,
Membesar kan aku dan adik beradik ku,
selama hayat ku ini.

Ya Allah ya tuhan ku,
Kau panjang kan lah umur ibu dan ayah ku,
Agar aku dapat menebus segala dosa ku kepada mereka,
Selama hayat ku ini,
Agar tenang hidup ku andai mereka pergi dulu,
Dan andai aku yg harus pergi,
Biar lah aku pergi dengan penuh keredhaan

Ya Allah ya tuhan ku,
Berikan lah aku kekuatan,
Berikan lah aku hati yg bersih,
Agar aku dapat menjadi seorang anak yg solehah,
Agar kedua ibu bapa ku berbangga
Dengan hadir nya diri ku dalam hidup mereka.

Ya Allah ya tuhan ku,
Kau tempat kan lah kedua ibu bapa ku,
Di dalam golongan yg beriman.
Dan andai satu hari nanti bila tiba masa kau menjemput kami kepada mu,
Temukan lah kami semula di dalam rahmat mu Ya Allah
Di akhirat yg kekal abadi

Amin ....




No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!