Followers

DAY 1 ~

Time :1.10 pm

Menjadi kah azam ku utk hari ni ??? Nak tau jadi ke tak kena tggu the end of the day .. at 12.00 am in the morning.. Mna tau senamam yg di rancang kan tu x menjadi.. Malas tu agak kurang , Sekarang ni yg buat kan aku xleh nak senaman ni sbb batuk xlega2 lagii. mcm na nak senaman smbil batuk ? sah2 la tercungap2 aku menahan kepenatan dan batuk yg agak extreme. Tapi demi seketul jantung aku yg aku sayangi. aku akan cuba jgk malam ni dan biar kan ia berdegup dgn kencang sekali :) insya Allah.

Sarapan : Susu HL dgn Roti gardenia Inti ikan bilis

Lunch : Nasik , Kerabu Taugeh dan Pucuk paku, Ayam goreng (kepak)


time : 9.15 pm

Ohohho... program diet hr nii rosak!!!! batuk tu alasan. tapi selera makan tu bertmbah secara double.. mungkin di sebab kan oleh supplement yg aku amek (cod liver oil dan vitamin B complex) ... cer teka apa yg aku makan tadi ?? tada....




mcm ni nak kurus,,, jgn mimpi lah... :P kita cuba lagi yer esok hari... esok hari jnji mmg nak buat... harap2 menjadi lahh.. anggap lah ni sebagai satu pelaburan... lemak2 ni akan dibakar esok hari... InsyaAllah  :)))))




No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!