Followers

ADDICTED TO BLOGGING

Assalamualaikum........
Anyeonghaseyo...
Why suddenly jadi addicted sangat ni ??
Actually aku memang dah berniat nak catat semua kenangan manis kat blog semenjak blog ni tercipta..
tapi disebab kan kepadatan masa yg tidak berapa nak terluang tu 
menyebab kan perbuatan itu terhalang...
jadi... nak di jadikan cerita...
tiba-tiba setelah sekian lama .. 
aku pon mula menjengok ruangan blog aku niii..
Yang pelik nya .. ada jugak orang yang dok view.
Padahal aku tulis mengarut beng semua nya,,
Jadi , pada aku dok biaq ja orang dok baca tulisan aku yang ntah apa2 tu
baik aku tulis yang berguna ja kan...
Lalu aku pon mula menulis secara berterusan...

Kalau kata addicted buat masa lani,,
memang aku addicted.
awat jadi macam ni.. ?? 
Suka hati aku la kan...hehhee..

di harap walau sesiapa pon anda , baca lah blog saya dengan penuh kasih sayang,
Selagi ada yg nak baca .. 
Selagi tu lah saya akan tulis..
(Sampai cerita Korea pon aku dah abai kan.. huhuhu)

THE END


No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!