Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 6 November 2012

APA KAH PERKARA PERTAMA YG ANDA CARI APABILA SMPAI KE UMAH SELEPAS PULANG DARI KERJA??

Assalamualaikum,,,,
Anyeong haseyo.... :)
Apakah perkara pertama yg anda cari apabila sampai ke umah ke setelah pulang dari kerja??
Well for me, of course la,,, Makanan!
Hehehhehee,,, sebab tu la dh jadi tembam cm ni,,
Dalam otak tak dak benda lain dah selain makanan....
Tapi selalu nya .. kalo lepas balik kerja..
Makanan yg aku cari tu... bukan lah yg berat sgt pon..
Megi, kotiau sup, cucoq, biskut.. cemtu ja lah..
Berpantang la konon-konon kan.. hehehehehe
tapi mmg pon... 
mlm-mlm klo ekot kn aku mmg tal boleh makan langsung..
Tapi semenjak dua menjak ni selalu ja aku makan..
makanan pon yg agak extreme jgk la...

Hari ni pi ke dapoq .. Jumpa setandan jagung.
Nak buat cucoq la .. konon nya..
Dh kerat jagung, kerat bawang smua. 
Tiba-tiba tepung pulak tak dak..
Adoi.. nasib ada tepung naik seniri yg buat kek tu.
aku hentam ja bancuh dgn jagung dan bawang tadi,,
Alhamdulillah... menjadi.. hehehheee

Dan ini lah hasil nya....
Boleh tahan la ... rasa dia rangup..
tak macam guna tepung gandum biasa ,
Cuma yg x best nya...
minyak dia masuk dlam byk sgt,,
Makan dua tiga ketoi pon dah kenyang dah...

Jadi habes lah sesi makan utk hari ini,,
Esok apa pulak makanan yg akan di makan tu kena pikiaq lain...
:) bye2!!



No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart