Followers

~MEWUJUD KAN YANG TIDAK WUJUD~

Assalamualaikum 
Anyeong haseyo everyone...
aku dh start pening dh niiii...
Bila tiba ja bulan October, November.
Mmg kepala aku akan pening....
Macam na tak pening kalau kena buat benda ni
Mewujud kan sesuatu yang tidak wujud....
paham kah maksud ku ini? 

Sejak aku di nobat kan sebagai Secretary yg tak bertauliah ni,
Inilah keja tahunan aku,
Sekarang ni dah tahun ke dua pon aku buat menda ni.
Tahun lepas setelah berjaya Mr Goh dah belanja makan kat Red Village
sgt2 sedap masakan siam dia.. hehhehe
Tahun ni ada ke habuan nya...
Ahahhahaha... Rasa cam tak dak ja pon...
Tak pa . Tak pa. aku eclas berjuang demi kerja,
Walaupon hobi aku suka mengulaq time kerja... 
Tapi tetap jugak aku menghasil kan kerja yang berkualiti.. 

Contoh-contoh benda yang tak wujud yang kena aku wujud kan tu..
Salah satu nya minutes of meeting. 
Meeting official tak pernah ada seumoq hidup pon.
kecuali kalau time tokey besaq mai... 
Tu pon cakap cina dan orang-orang yang berjawatan rendah macam aku ni tak terlibat
Perbincangan antara site supervisor dengan Mr Goh mmg la ada,
Cuma tak di rekod,,,
So aku hmba Allah yang memang pro bab  nii..
Telah menghasil kan minutes of meeting aku sendiri...
Buat la topik apa pon . 
janji ada kaitan ...
Dok pikiaq-pikiaq mula la tangkap kat kepala...
Tak pa panadol ada... 
Minyak cap kapak ada...
Janji tahun depan naik gaji... Amin....

Safety officer pon dah cabut,,
Repot safety tak pernah hantaq.
Jadi sapa yang terima bala nii
Aku jugak la...
Nak kena reka safety repot yg tak pernah seumuq hidup buat..
Ada la cth.. tapi takkan nak tiru sebijik2
Buat org ISO tu cek sebijik2 naya aku...
Jadi kena la ubah-ubah sikit apa yang patut...

Lagi apa lagiii.. Banyak la kalau nak senarai nii
tak larat nak senarai...
Yang penting siap sudah. 
Ni pon dh hampir due date dh
Hari tu Mr Goh p suruh buat benda lain dulu....
Harap-harap semua nya berjalan dengan lancar... Amin......


1 comment:

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!