Followers

~THAT EMBARRASSING MOMENT!!

Assalamualaikum...
Hello.hello.. Anyeong Haseyo!!
Semenjak sekian lama tak naik moto. 
Hari nii.. pertama kali main hujan...
Wah dengan selamba nya balik tengah hujan walaupon tau akan basah..
Tetap ja tak peduli pon...
Memang la tak peduli ... 
Pasal tu la main hujan... :)
Baru balik kenduri kat umah kawan kat Area Hutan Kampung...
Sampai ja kat Pauh ujan lebat gila-gila.
Tapi gagah balik jugak....
Tapi yang agak membengang kan tu..
Hujan sekerat jalan ...
Dari pauh ke Arau smpai la mata Ayaq... hujan ja...
Tapi sampai kat jejawi ,ke Kangaq terus ke umah aku
PANAS TERIK...
Hampa semua boleh bayang kan dak keadaan aku masa tu..
Dengan pkai baju kurung moden yang baasah lencun...
Naik mto tu tengah2 pekan yang orang lain semua nya kering..
Aku sorang-sorang ja basah..
Adui.. dalam hati niiii dok teriak..
Bila nak sampai umah woiiii... 
Terasa jauh pulok umah aku tu...
Akhir nya sampai jugak kat umah.. Alhamdulillahhh...
Sampai umah cerita kat mak ayah dan adik2
Berderai depa pakat gelak..
Kesian kat aku kan....
Anyway kalo ada sesapa yg penah rasa yg aku rasa ni akan tau .. mcam mana perasaan aku tadi..
hehehhee.. anyway.. thanxx for taking ur time reading this !
gud bye!



No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!