Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 15 August 2013

ESOK KEJA!!

Assalamualaikum.....
Anyeonghaseyo everyone...
Esok dh star kejaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Malas! Malas! Malas gila nk p keja!
bila dh bercuti lama cam ni mula la rasa malasss....
Kalo la tak yah keja kn . keja sniri ka, best gak laaaa...
Esok pi keja kena la bwk kuih raya.
Hari ni dok rancang nak buat kek pelangi kegemaran smua tu,
tapi apakan daya, bila buka peti ais ja tengok2 teloq tak dak....
so terpaksa lah membatal kan niat suci dan murni ini..
Nak kuaq pi kedai pon malas,
pasai baru ja balik dari Kedah.
Kenuri umah saudara mara sbelah mak...
so esok ja lah nooooo....
Apa-apa pon harap-harap esok bos2 xdakk hehehe


P.s : Kuih raya tahun ni dibuat agak limited utk elak pembaziran...
Limited means esok xtau ada x kuih nk bwk pi opis, hehe....
dok kata nk bt lain tp mood rajin xmaii.. adoii


10 comments:

  1. akk kerja apa?hee..btw selamat kerja balekkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak keja dgn sykt kontraktor la iqa... :)

      Delete
  2. selamat bekerja :) emm, kat umah dneo pun masih ada biskut raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik :) umah akak ni kuih raya hari 1st pnya pic. skrg dh pon tggal serdak. hehe.

      Delete
  3. Selamat kembali bertugas...kalau dh lama cuti tu..biasalah...JM pun sama..malassss sgtt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah Jm. bila cuti lama2 rasa cam nak berenti keja pon ada. hehehe :)

      Delete
  4. Selamat bekerja...jgn blues2 tau..happy2 jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak. :) terpaksa heppy kan diri wlopon asyik dok igt umah ja. hehe :)

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart