Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 27 August 2013

SANTAI MALAM ^_^

Assalamualaikum....
Anyeonhaseyo kawan-kawan.
Sebelom tidoq jom kita layan gmbaq kat bawah ni...


Phewww.. sikit lagi nak kena langgaq kan. 

Loncatan tak mengena sasaran ^_^

Elok2 dok nari naik atas treadmill. 
Apa lagi melambung la..
Hahahaha... Lucu sangat !

Dah jom tidoq semua.
Gudnite ^_^
zzzzzzzzzzzzzzz...

8 comments:

  1. yang dah ngantok pon boleh segar balik..tp yg first tuh mmg bahaya giler!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. gelak kan yg dok menari tu ek. hahhaaa

      Delete
  3. ayoooo..hehehe...tapi yg pompuan tu..sikitttttt jer lagi kann..fuhh..bahaya betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah tu la pasal. ntah sapa la yang p ambil gmbar tu ek .. :)

      Delete
  4. yng atas tu ngeri je tgk..
    yng miaaw tu pula sian dia..bdan berat kut..hehe
    yang bawah tu funny la..seronok sngt lettew.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAH BETOL TU YG BAWAH TU PALING LUCU ^_^

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart