Followers

CREAMY CARBONARA + BOLOGNESE SPAGETTI

Assalamualaikum.....
Anyeonghaseyo beautiful people....
Pagi tadi punya menu ni untuk sarapan pagi..
Actually spagetti ni adik aku Zahirah yang buat untuk bawak pi pejabat dia.
So aku cilok la sikit untuk bawak makan sarapan pagi..


Letak kuah carbonara sebelah , bolognese sebelah...
Kenyang sampai ke tengah hari,,, 
Sebenaq nya aku tak minat sangat makan spagetti.
Sebab nya adik-adik aku yang dua orang tu (zahirah & Anis)
suka sangat buat spagetti so aku memang sampai tahap menyampah
dan ada time bila depa buat aku memang tak jamah langsung..
Antara carbaonara dengan bolognese aku lagi suka carbonara.
1st time makan kat pizza hut.. sedap sangat .

P.s : Hampa suka spagetti apa ???

15 comments:

  1. huwaaa hana suka makan spageti. sedapnya !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. masak la hana beli kedai masak kat umah :)

      Delete
    2. hahhaha nak masak sendiri tu lemah cket. kalau orang lain yang masakkan tu lg sedap :P

      Delete
  2. both, carbonara and bolognese. saya suka western..hi..hi..

    ReplyDelete
  3. sy xthu la plak nm kuah tu yg mn satu..tp kalau family bt ttp mkan =) tp mkanan cmni kurang..lebih suka msakan kg je..mmg tmbh 2 3 kali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahhaha . kan ... makanan org putih ni kalo kadang2 makan okey kalo selalu sangat naik jemu

      Delete
  4. kalo anak2 akak suka la...akak pon makan jugak cuma takde la beria sangat.. .biasa ler tekak kampung ..ahahahaa

    ReplyDelete
  5. suke spagety meatball.. yummy~~

    ReplyDelete
  6. Tengok macam sedap je. Teringin nak buat. tapi tak tahu lah bila nak ada masanya

    ReplyDelete
  7. k.el suka dua2 sekali hehe

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!