Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 27 October 2013

GELAGAT TOTOI TIDOQ SEPANJANG HARI

Assalamualaikum ....
Anyeonghaseyo beautiful people..
Sejak Totoi balik ke umah, dia asyik tidoq ja. 
Kelmarin Sabtu dia tidoq sepanjang hari.. 
Siang dah tidoq dah malam pon dia tidoq lagi..
Macam dah telan pil tidoq dah pon ...


Masa ni aku baru ja balik dari keja.
Tengok dok sedap ja dia buat bentuk bulat macam bola.


Bila gerak dia sat dia pon mula lah tukaq posisi.
Totoi suka tidoq atas kusi malas ayah..
Sampai dok berebut-rebut dengan ayah.
Kadang-kadang ayah mengalah turun dok bawah dia pon sedap ja naik pi tidoq.


Ni dia bangun sat makan tengah hari..
Pastu mula la dok bersiap-siap macam nak pi keluaq..
Rupanya sambung tidoq lagi..

Tengok tu dia baru lepas belajaq tu ..
Dok merenung masa depan .. ^_^


Tengok dah pon tidoq balik.
Letih belajaq la tu.. pensil pon ada kat tangan lagi.
Hehehehe... ok bye ^_6

19 comments:

  1. alololo,suka kacau orang study ye..hehee,comel nya :)

    ReplyDelete
  2. lena betul dia tidur.. geram tengok, rasa nak kacau je.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kacau pon dia xbangun jugakkk.. heheee

      Delete
  3. Comey dan bersih saja kucing ni.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah wangi pon wangi walaupon xmandi ehehehe... dia rajin jilat bulu

      Delete
  4. pemalasnya si totoi ni..tidur ja kerja haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la main pon xmau nak tidoq ja sepjg hari

      Delete
  5. alahai comelnye totoi. ngade ye dia suka berebut-rebut kerusi dgn ayah akak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah tu la .. memang ngada2 pon ... mcm ayam berak kapoq kalo xdapat tidoq atas kusi malas hehe

      Delete
  6. Hehe.. Comel tengok ragam kucing ni.. Umah ni dah bertambah ahli.. Dah kerja menjaga kucing berpantang pulak.. Hehehehe..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pon kucing kan macam2 ragam.. merajuk pon pandai

      Delete
  7. topup tidur tu..dah berhari tak tidur bermusafir si totoi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahaaa.. betol tu... makan pon banyak

      Delete
  8. aaww... totoi dah balik~~ yeayyy.. alhamdulillah

    ReplyDelete
  9. tidur je.. dia letih kot.. hihi

    ReplyDelete
  10. tu org panggil,"buka buku je mengantuk.." hahaha :P

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart