Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 23 October 2013

KEKASIH HATI DAH 3 HARI TAK PULANG

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people..
Aduh sedih sangat dah 3 hari kekasih hati aku tak pulang..
Last jumpa dia Ahad masa tu dia tengah jalan-jalan,
Aku plak dalam kereta masa tu sempat gak tegur dia.
Panggil dia dan tanya dia nak pegi mana.
Dia pon nampak aku dengan mak masa tu..
And that was the last time i saw him... sad..


Sedih .. sedih ... sedihh...
Menanti kepulangan mu sayang tapi tak kunjung tiba.
Bila malam aku bermimpi...
Bermimpi melihat mu bermain . berlari-lari...
Di manakah kau berada sekarang ??

TOTOI... TOTOI pi mana ???
Balik lah sayang....
Dia lani dok gila betina dah...
Keluaq dari umah tak balik sampai hari ni...
Kakak yang kat umah hari-hari dok tunggu dia balik... 

Totoi suka meniarap... dia tiru tuan dia..
Sebab aku kalo main komputer suka menerap macam ni hehe..

Ni adik aku punya kerja ..
Suka buat insta weather guna muka totoi.

Totoi suka tidoq atas kain...
Selesa katanya ... ^_^

Tengok ni punya lah lapaq dok tunggu makanan sampai terlena.. 

Totoi suka kalo orang ajak dia main.. ^_^

Tengok dia mengebat sokmo...
Selalu tidoq-tidoq main atas tilam dan bantai..
Selalu tidoq ngan aku... ^_^
Bes tidoq dengan dia sebab dia jadi alarm.
Pukol 6 mula lah terpekik terlolong nak keluaq dari bilik .

Ni totoi masa kecik... :) 
Tak sempat nak amek gambaq mcm ni masa dia kecik..
So curik lah gambaq dari adik aku ja..


Tengok Totoi kecik-kecik lagi dah pandai baca buku..
Sapa lah tak sayang dia kan..
Dia ni adalah  The Answer to My Pray.
Sebab sebelom ni aku ada kucing yang muka sebijik macam Totoi .
Tapi dah pon meninggal...
Jadi bila Totoi di jumpai kat bawah tempat jual sayoq kat market,
hidup ni lebih bermakna...
Harap-harap Totoi cepat-cepat balik ke umah...
I miss u soooo much TOTOI SPARKY..
Ya Allah ,tunjukkan lah jalan pulang kepada Totoi.. amin

32 comments:

  1. manalah dia pergi kan..sesat kot..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la harap2 pandai la cari jalan balik huhu

      Delete
  2. lepas seminggu baru blk tu...sama mcm si gemuk kat rumah ni aihhh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 mcm tu lah sallyy.. tunggu ahad depan la pulak... :(

      Delete
  3. kalau tengah gila betina..biasanya dekat seminggu baru balik..kucing akak terus tak balik2..huhuhu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah jumpa stesen baru la kot kak . saya pon takut macam tu lahh .. xbalik terus huhuhu

      Delete
  4. aaww.. totoi balik la.. mama dh wisau dh tu.. bawak balik calon isteri tunjuk kat mama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. bawak balik calon isteri kat umah senang kan.. xpayah pegi jauh dah

      Delete
  5. lohh totoi hilang ke lieya
    meroyan betina kut eh
    oklah satg esok2 dia rindu kat hangpa dia balik la pas dia lps rindu kat awek dia hahaha
    kemain mcm2 pagai totoi smpi terbaring tgk laptop haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah meroyan sakan. dok mengorat kucing tua kt umah ni kucing tu tak layan.. las2 pegi cari tmpat lain... dia memang mcm tu kak el suka wat aksi .. perangai macam orang dah

      Delete
  6. la cian lieya hurm nanti kalau jumpa dia lagi amik tangkap la pasni sure dia x pi cari aweks dah hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak leh halang dia satgi dia keriyau satu umah dengaq.. dah la suara deras gila hahaha.. rindu sangat2

      Delete
  7. Replies
    1. kannn.. sayang kalo hilang teruih.. :)

      Delete
  8. semoga totoi selamat.. apa kata kalau jumpa dia lepas ni bawa ke klinik veterinar dan kasi dia.. selalunya kucing kalau dah kena kasi tak akan keluar cari pasangan lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian plak kat dia kak... xdak nikmat hidup pulak nantii. redha je lah kak. masa kecik dulu saya berharap dia jadi pondan ja tapi xjadi pon heheheee.

      Delete
  9. semoga Totoi lieya selamat..comel la si totoi ni..

    ReplyDelete
  10. akak sebak dik..sebab kucing akak kat kampung pun ghaib macam tu je..ingatkan sehari dua je rupanya sampai sekarang tak balik..harap-harap totoi balik bawa isteri dia,,hehe.. *-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai sedih nya kan kak .. sabaq je lah . saya risau totoi x balik mcm kucing kak.. :(

      Delete
  11. Die gi cari bini kot...nanti balik la tue...

    ReplyDelete
  12. die tgh carik makwe tu kak.. nanti die balik la.. jgn risau ok..

    ReplyDelete
  13. jangan di ambil orang dah..suka kucing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut ada org tak puas hati pegi hantar dia kat pasar borong huhu

      Delete
  14. aiseyman...comelnyeeeeee..seriussss...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan kak, comel macam ni kalo xbalik umah sedihhh sgt

      Delete
  15. Uwaaa mmg sdh..lg2 sbb dah bela jaga dr kecik..totoii pulanglah..totoi dah umur brape..if tgh remaja mst sibuk nak kluar rumah cr kawan..pnjat2..harap2 totoi balik ke pgkal jalan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi tu huhuhu... dh bela dari kecik memang sedihhh la kalo hilang..

      Delete
  16. Pandainya totoi baca buku dan meniarap depan laptop...

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart