Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 28 October 2013

MENIKMATI ROTI PUTIH DENGAN JEM ROSELLE

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people...
Hari ni pegi keja makan roti dengan jem roselle...
Sedappp sesangat kot rasa jem niii..

Warna jem ni sangat lah cantik kalo kawan-kawan nak tau.
Mungkin tak terzahir pada gambar di atas tapi cukup
untuk buat aku rasa macam nak menikah pakai baju warna tu,, 
hehhehehee.. macam la nak kawen dah kan padahal tak tau tahun bila lagi..
What do u guys think ??

17 comments:

  1. sally cuma boleh bg pendapat, kalau sally dapat satu botol jem tu..hahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah.... ya jugak kan.....

      Delete
    2. mmg ye laa...takkan tak ye..hikhik :P

      Delete
  2. Kita suka rasa rosselle ni Lieya coz masam pun ada manis pun ada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppp betol tu kiter pon suka sebab tu lahh :)

      Delete
  3. Pfts.. Lagi2 Vee baca ROSLEE. Hahahahha -_____-

    ReplyDelete
    Replies
    1. vee dah kena sampok dgn hantu roslee ka ghehehheeee

      Delete
  4. wahhh sedapnya. terus jadi lapar. huhu

    ReplyDelete
  5. nmpak sedap =) tp xmnis sgt ke kak?? bnyk letak jem tu..ke mmg rasa rosselle ni xmnis??

    ReplyDelete
  6. dulu mak memang suka tanam pokok roselle...so dapat menikmati rasa air roselle dan jugak jem...sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la rasa cm nak tanam gak senang kit kalo nak makan amek ja kat pokok hehhe

      Delete
  7. memang sedap pun...ehhh...kalau jodoh sudah sampai..menikah juga...hihihi

    ReplyDelete
  8. banyaknya kak buh jem dia...nana selalu secoet je buh..hee..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart