Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 20 October 2013

SESI KEMAS MENGEMAS.

 Assalamualaikum....
Anyeonghaseyo pretty people!
Fuh penat ! baru ja siap mengemas dan mengepel bilik belakang,
merangkap wardrobe dan tempat main komputer....
Perrgghhhh punya lah lama tak menyimpan sampai habok pon dah tebai seinci.
Nak menyimpan pon kena tutup mulut dan hidung dengan kain dan pakai cermin mata.
Kalo hidung dan mulut ja tutup , mata di biar ja kang masuk habuk pulak dalam mata aku...
Selesai sudah sekarang baru sempat nak menulis...
Hari ni memang tak dak pergi ke mana-mana..
Pagi-pagi lagi dah keluar pergi hantaq Anih ,
Dia balik KL hari ni , cuti seminggu sat ja berlalu...
Nasik pon belom makan lagi ni... 
Okey lah satgi nak coret-coret lain nak pergi mandi dan makan-makan dulu.
Bye!!

P.s : Satg nak jalan-jalan kat belog kawan-kawan semua . Wait for me ^_^

7 comments:

  1. hari minggu mmg hari mengemas... >_<

    ReplyDelete
  2. Selamat kemas mengemas ya Lieya..

    ReplyDelete
  3. mengepel,merangkap tu apa maksud dia kak? menyimpan pulak? sinonim mengemas la ye..huhu...hujung mgu memang slalu duk umah je rehat2 dengan kemas uma:)

    ReplyDelete
  4. wah rajin akak ni. ehehe. kalau saya kemas bilik sendiri dan depan bilik saja. :D saya pemalas. >.<

    ReplyDelete
  5. haha sama lah hana. tp bukan dekat rmah sendiri tp dekat kampung. :)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart