Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 3 October 2013

SLEEPY HEAD..

MENGANTOK GILA !!
TAK TAU PASAI PA.
NAK KATA SEMALAM LENA LEWAT PON DAK.
MAKAN TERLEBIH KA ?
MAYBE SEBAB MAKAN SUP DAGING BERLEMAK KOT.
KEPALA NAK JATUH KAT MEJA DH TADI.
TAH-TAH DAH BERDENGKOQ TAPI TAK SEDAQ HABAQ.
MALU AIH...... HEHEHEEE.. 

20 comments:

  1. sama..akak pon ngah ngatuk ni..

    ReplyDelete
  2. haaa buat apa mlm td?? apasal mengantuk sgt?? hehe
    tadi dah puji kan?? nah ambik duaposen ni pergi beli askrem kasi hilang mengantuk hehe ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dak buat apa kak, malam tadi tido pon awal sambil berpelokan dgn kucing haha. kesian kan org xkawen mcm ni la . tak teddy bear kucing jadi sasaran. yay ! eskrem malaysia lah kak yeee.. heheeee

      Delete
  3. hihik..kna plk dok dlm aircond lg syok..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. air cond kat opis ni tak sejuk sebab depa kat sini tak suka sejuk kalo ada air cond lagi memang lena x bangun la hehe

      Delete
  4. mkan ayaq banyak2 kak =) bru ndak mgntok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tu la rasa nya tak cukup oksigen kot.. ^_^

      Delete
  5. cuaca kat sini memang boleh sebabkan akak mengantuk sekarang ni... hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak farah pon ngntok jugak ekk.. ^_^

      Delete
  6. Hari ni hari mengantuk sedunia kot..akak pun ngantuk ni..rasa nak tongkat jer mata ni..huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhaaa.. tongkat guna apa kak mancis ke ? ^_^

      Delete
  7. Replies
    1. "byk" lah sangat kan.. hehe.. tak cukup tangan kaki pon naik punya lah bz hahahh ^_^

      Delete
  8. kat opis masa nana praktikal dulu siap ada katil ikea lagi diorang letak,hee....'strategik' betoi tempat dia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish kalo ada katil lah memang jadi kerja rasa nya ^_^

      Delete
  9. sup? sedapnya kakak. haha akak jangan makan banyak sangat tw sup mcm tu. kolestrol tinggi. hee tp pengubat pada pening kepala adalah tdo. ahha :D

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart